پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بازدید از تالارهای موزه و سراسرنمای مقاومت برای عموم مردم رایگان است.

شعار سال: به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بازدید از تالارهای موزه و سراسرنمای مقاومت برای عموم مردم رایگان است.

دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق گفت: امسال اولین دهه فجری است که با موافقت مقام معظم رهبری حوزه انقلاب اسلامی به موزه واگذار شده است که به شکرانه این مهم، بازدید عموم شهروندان از مجموعه تالارها و سراسرنمای مقاومت در ایام الله دهه فجر رایگان خواهد بود.

وی افزود: بجز روز 22 بهمن که تالارهای موزه تعطیل خواهد بود، در دیگر روزهای دهه فجر علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 لغایت 17 از تالارها و سراسرنمای مقاومت بازدید بعمل آورند و با توجه به پیش بینی استقبال بیش از حد مردم برای بازدید در ایام، تمهیدات لازم برای افزایش ساعت بازدید در دهه فجر اندیشیده شده است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:96111005748، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
برای دانشجویان و دانش اموزان در تمام سال رایگان کنید تا کمی در فرهنگسازی کمک بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین