پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
ایوبی گفت: من فقط یک تماس با داوران گرفتم و از آنها خواستم عدالت را رعایت کنند چطور ممکن است سفارش مدیران را بپذیرند و آرای‌ خود را بر این اساس اعلام کنند.

شعارسال: مراسم تجلیل از نامزدهای بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر شامگاه سه‌شنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور رییس سازمان سینمایی و جمع کثیری از فیلمسازان، بازیگران و هنرمندان در هتل لاله برگزار شد.

«حجت‌الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی در این مراسم در سخنانی با تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره و اهالی سینما گفت: آنهایی که می‌گویند داوران تحت فشار سازمان سینمایی و ما آرای خود را اعلام کرده‌اند در حق داوران کم لطفی می‌کنند. من فقط یک تماس با داوران گرفتم و از آنها خواستم عدالت را رعایت کنند چطور ممکن است سفارش مدیران را بپذیرند و آرای‌ خود را بر این اساس اعلام کنند.

رییس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: برخی سال‌های گذشته از ما می‌خواستند در انتخاب‌های هیات‌های انتخاب و داوری دخالت کنیم و حالا همان‌ها می‌گویند چرا سفارش نکردید. بنابراین بالاخره تکلیف ما را مشخص کنید در این موارد دخالت کنیم یا خیر.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: جشنواره فجر مجموعه‌ای از اتفاقات خوب و بعضا ناخوشایند از نظر بعضی‌ها است که در قبال جشنواره‌ای به این عظمت چنین مسائلی را می‌توان پذیرفت. برپایی این جشنواره در دهه فجر باعث می‌شود این دهه پرشکوه‌تر برگزار شود.

ایوبی افزود: حال همه ما وقتی صف‌های مردمی این شب‌ها را مقابل سینماهای شهر می‌بینیم، خوب می‌شود.

وی، جشنواره فیلم فجر را مجموعه‌ای از اتفاقات دانست که گرفتن سیمرغ فقط یکی از آنهاست و در ادامه بیان کرد: حضور در کنار مردم، معرفی فیلم ها، روزهای باشکوه نمایش فیلم‌ها از دیگر مواردی است که به برگزاری پرشکوه این جشنواره کمک می‌کند.

رییس سازمان سینمایی در مورد کار رسانه‌ها نیز گفت: رسانه‌ها نیز شب بیداری های بسیاری را پشت سر گذاشتند که جا دارد از اهالی رسانه تشکر کنیم.

حجت‌الله ایوبی در پایان سخنانش گفت: خوشحالم برای اولین بار در مراسم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر‌ مراسمی سر وقت برگزار می‌شود و این مورد می‌تواند دستاوردی محسوب شود.

در پایان مراسم از تمامی نامزدهای چهار بخش سودای سیمرغ، هنر و تجربه، نگاه نو و مستند با حضور مدیران جشنواره تقدیر شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار خبر 21 بهمن 1394، کدمطلب: 522529، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین