پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
در حالی که سال گذشته و امسال جشنواره فیلم فجر با حمایت مالی یک اپرتور تلفن همراه برگزار شد؛ وزیر کار گفت: سال گذشته از محل اسپانسری دو برند چینی موبایل هزینه‌های اپراتور تأمین شده است.

شعارسال : مراسم تفاهم‌نامه همکاری اپراتور سوم تلفن همراه برای حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر ارشاد، وزیر کار و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد.

در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری این تفاهم‌ برای دومین بار، گفت: مشارکت این اپراتور در جشنواره فیلم فجر برای معرفی بیشتر جشنواره و ارائه فیلم‌های در جشنواره به افراد بیشتری از جامعه است.

وی گفت: سینمای ایران یکی از ابزارهایی است که می‌توانیم به وسیله آن فرهنگ کشور را به دنیا معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه یکی از رسالت‌های سینما، تئاتر و مطبوعات پرداختن به مسائل اجتماعی جامعه است و البته باید در این راه برای تفکیک سیاه‌نمایی از طرح مسائل واقعی حساس باشیم و با طرح این موارد در نهایت جامعه را به سمت راه‌حل‌ها سوق دهیم.

جنتی با بیان اینکه هم اکنون یکی از شبکه‌های اجتماعی در ایران 17 میلیون کاربر جذب کرده، گفت: از دیگر تحولاتی که در حال وقوع است می‌توان به موضوع ویدیو درخواستی یا تلویزیون اینترنتی اشاره کرد و در آینده نه چندان دور با کمک اپراتورهای ارتباطی ابزاری ایجاد خواهد شد که افراد روی گوشی و تبلت فیلم مورد علاقه را بتوان ببینند.

وزیر ارشاد با اشاره به جذابیت جشنواره فیلم فجر برای مردم گفت: در آستانه فیلم فجر از رؤسای سه قوه تا مردم عادی از ما درخواست بلیط جشنواره را می‌کنند و جشنواره فیلم فجر از جشنواره موسیقی و تئاتر فجر طرفداران بیشتری دارد.

در ادامه این مراسم علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تأکید کرد که سینما و فرهنگ باید به زندگی جمعی مردم کمک کند.

وی گفت: ایرانی‌ها بسیار تنها زندگی می‌کنند و حتی در دل خانواده تنها هستند و مزیت سینما جمعی بودن آن است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی سه رسالت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای خود قائل است، خاطرنشان کرد: حمایت مالی از جشنواره فیلم فجر از سال گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

ربیعی گفت: البته سال گذشته کل هزینه‌های رایتل از محل اسپانسری شرکت‌های هوآوی و ZTE تأمین شد و امسال نیز شرکت‌های اروپایی ابراز تمایل کردند که هنوز پاسخ نداده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار چهارشنبه 07 بهمن 1394 ، کد مطلب :13941107000844 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین