پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
رئیس سازمان سینمایی گفت: به کسانی که در آینده دنبال ایراد گرفتن هستند می‌گویم که قطعا این راه ایراداتی دارد اما باید این مسیر آغاز می‌شد تا نیازهای آن مشخص شود.

شعارسال: حجت الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) صبح روز (4 اسفند ماه) در مراسم رونمایی از سامانه نمایش درخواستی (سند) گفت: این طرح بسیار طرح مهمی است و من از روزهای اولی که به سازمان سینمایی آمدم به دنبال این بودم که ببینم چگونه می‌توان اقتصاد سینما را سامان داد و طرح امروز یکی از راهکارهای ساماندهی اقتصاد سینماست.

وی با تشکر از زحمات علی جنتی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ما معتقدیم که باید اقتصاد فرهنگ روی پای خودش بایستد و امروز با همکاری وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات و راه‌اندازی وی او دی بخشی از این مسیر تحقق پیدا کرده است و این دو وزارتخانه از این راه از تمام حقوق مادی خود گذشتند.

وی ادامه داد: قطعا این راه بی‌عیب و نقص نیست و به کسانی که در آینده دنبال ایراد گرفتن هستند می‌گویم که قطعا این راه ایراداتی دارد اما باید این مسیر آغاز می‌شد تا نیازهای آن مشخص شود.

وی ادامه داد: کمیته مشترکی به مدیریت موسسه رسانه‌های تصویری تشکیل می‌شود و تمامی اشکالات و ایرادها را بررسی می‌کند اما قطعا راه اصلی برای مبارزه با قاچاق کالا در شبکه نمایش خانگی و ساماندهی آشفته‌بازار این شبکه وی او دی و سامانه سند است.

وی ادامه داد: اگر ما واقعا نگران تهاجم فرهنگی هستیم و مانند گروهی نمی‌خواهیم نان تهاجم فرهنگی را بخوریم باید به این مسائل توجه کنیم.

ایوبی به استقبال مردم از جشنواره فجر اشاره کرد و افزود: مردم با وجود آنکه تمامی محصولات خارجی با بهترین کیفیت در دسترس‌شان است باز هم به سینمای ایران علاقه دارند و صف‌های طولانی که آنها برای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر تشکیل دادند نشان از علاقه‌مندی آنهاست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 4اسفند1394، کدخبر: 349685: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین