پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
مراسم تکریم و معارفه معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و جعفر گوهرگانی جایگزین مجید محنایی در این سمت شد.

شعار سال: مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار،فرمانداران شهرستان های هشت گانه، مدیران کل دستگاه های اجرایی، مسئولان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد معاون پیشین اقتصادی استانداری گفت: محنایی با 7 سال سابقه کار در استانداری یکی از مجرب ترین مدیران استان در رده های مختلف است و حوزه معاونت اقتصادی استانداری کارگروه های مختلفی را سرپرستی می کند و در این راه مسئولیت های مهمی برعهده داشت.

وی افزود: رتبه بیکاری در استان 24 است که این بهبودی به خاطر برنامه های برگزار شده در استان کسب شده است و گوهرگانی از مدیران باسابقه و کارکشته استان است که با مدیریت در حوزه جهاد کشاورزی و عطف به سطح کشاورزی و دامداری در استان می تواند مثمر ثمر قرار گیرد.

در ادامه معاون سابق امور اقتصادی استانداری گفت: سعی می کنم تشکر و تقدیر را کمتر کنم تا از تذکر استاندار در امان بمانیم واز پدر، مادر و همسر و فرزندان خود که به عنوان یک روستازاده هستم، تشکر می کنم.

محنایی افزود: در زمان اول خدمت استانداری به عنوان یک سرباز بودم که بعداً به لطف سید رضا توفیقی در جهاد کشاورزی، در منصب مدیر جهادکشاورزی گچساران توفیق خدمت داشتم.

در زمان 6 استاندار در استانداری خدمت کردم

وی ضمن اشاره به حضور خود در زمان 6 استاندار، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاید دیگر فرصتی پیش نیاید و ما مجبوریم حرفهایمان را بزنیم شاید به مرز بازنشستگی رسیدیم و دیگر فرصت پیدا نکنیم.

استاندار در واکنش به مقدمه طولانی محنایی گفت: ما در فامیل به خاطر عاطفه ای که داریم وقتی یکی از اقوام وارد مجلس می شد تا به همه دست نمی داد از لحاظ وجدانی راحت نبود. (لبخند)

خاطرات معاون سابق امور اقتصادی استانداری

محنایی در ادامه گفت: سعی کردم در مدت خدمتم در استانداری تمام تلاش و حرفم در راستای رضایت خداوند و کرامت مردم باشد و در کنگره شهدای استان سردار بوعلی آنقدر از من تشکر کرد که دین خود را به خانواده شهدا ادا کردید که همیشه از آن به عنوان خاطره شیرین یاد می کنم و خاطره تلخ در این چهارسال این بوده است که پدر، مادر، خواهرزاده و نوه ام را ازدست داده ام.

وی بیان کرد: از استاندار می خواهم که اتاق فکر را با همکاری نخبگان استانی در جهت عمران و آبادی پیگیر باشند.

استاندار در ادامه تصریح کرد: از یکی از فرزندان صادق این استان قدردانی می کنم و ادامه کار را به یکی دیگر از فرزندان این خطه واگذار می کنیم.

وی افزود: ما اگر پیام های رهبری را در عید نوروز سالهای قبل را بررسی کنیم مسائل اقتصادی دغدغه ایشان است و واقعیت این است که دغدغه مردم ما اشتغالزایی و سرمایه گذاری است.

استانداری علاوه بر امنیت، اقتصاد را دنبال می کند

احمدی تصریح کرد: نگاه و رویکرد وزارت کشور از یک نگاه امنیتی فاصله گرفته و در حوزه های استانداری علاوه بر امنیت، صراط اقتصادی را دنبال می کند و نقش معاونت جایگاه اقتصادی روز به روز تخصصی تر می شود و چون اکثر نگاه ها جزیره ای است اگر راهکاری اندیشیده نشود موجب می شود که مدیریت ما مدیریت پرهزینه شود.

استاندار بیان کرد: ما اعتقاد داریم باید مردم را همراه خود داشته باشیم و برای این کار باید امید، اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم را مدنظر قرار دهیم و همه ما باید بدانیم که همه این آمد و رفت ها گردش طبیعی است و آنچه می ماند خدمت های صادقانه به مردم است.

وی با بیان اینکه در این مدت سعی و تلاش محنایی در خدمت به مردم بوده است،مایه ستایش است، بیان کرد: گوهرگانی از فرزندان استان است که در یکی از نهادهای گسترده کشوری خدمت می کرد که وجوه مدیریتی وی را در مقوله های مختلف کشاورزی و... در سفرهای استانی به وضوح می بینم.

احمدی اظهار کرد: گوهرگانی از جای جای استان خبر دار است و تجربیاتی که در اختیار دارد یکی از دلایل انتخاب وی به سمت معاونت استانداری است و کسی را در این استان سراغ ندارم که به اندازه گوهرگانی از مسایل و مشکلات روستایی اطلاع داشته باشد.

استاندار در ادامه گفت: در آستانه دهه فجر قرار داریم که ثمره هزاران شهید و ایثارگر است که باید این دستاورد بزرگ را قدر بدانیم و در برگزاری این دهه شورآفرین نهایت تلاش را داشته باشیم و در ماه های پایانی سال نیز هستیم که برای نشاط مردم مسئولان تلاش کنند که ثبات بازار بوجود آید.

در ادامه گوهرگانی که به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری منصوب شده است،گفت: از همه مردم و اصحاب رسانه ها و نمایندگان استان که بر روی معاونت اینجانب به توافق رسیدند کمال سپاس را دارم.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه مسئولان که دغدغه اشتغال دارند، این مساله را با همت و تلاش و مساعدت دیگر همکاران برطرف نماییم و استاندار توقعات زیادی از من دارند که تمام تلاشم این است در کارگروه های مختلف، در روند تسهیل و تسریع در تولید و اشتغال تلاش نماییم.

در ادامه استاندار بیان کرد: یکی از اولویت های پیگیری در استان مصوبات سفر رییس جمهور است که ما بخش اقتصادی را به جد پیگیری خواهیم کرد و هر موردی که باعث اشتغالزایی و تولید شود را با نهایت تلاش مدنظر قرار خواهیم داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 9بهمن 96، کدمطلب:105654، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
یکی از چیزایی که ما الان عمیقا بهش نیاز داریم تجربه مدیریتیه که بتونیم از بحران ها عبور کنیم...اقای محنایی هم 7 سال تجربه فوق العاده ای دارن...میدونم که موفق میشن
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
من عاشق خاطرات مدیر و مسئولامونن انقدر شیرینه که دل ادمو میزنه
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
رتبه 24 ام در زمینه بیکاری در کشور رتبه مناسبیه ولی نباید به اون قانع بود و باید این تلاشها رو برای بهبود این رتبه ادامه داد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین