پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در آیین بهره برداری واحد تولیدی شن و ماسه ایوان گفت: این کارخانه بر اساس پتانسیل معدنی منطقه، تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و همچنین ایجاد ارزش افزوده و فرآوری مواد معدنی دراستان راه اندازی شده است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در آیین بهره برداری واحد تولیدی شن و ماسه ایوان گفت: این کارخانه بر اساس پتانسیل معدنی منطقه، تولید مصالح ساختمانی با کیفیت و همچنین ایجاد ارزش افزوده و فرآوری مواد معدنی دراستان راه اندازی شده است.

یاراله نصیری روز دوشنبه در این آیین که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، مدیران و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت تولید شن و ماسه این شرکت سالانه 120 هزار تن است و معدن سنگ آهک این واحد صنعتی با ذخیره قطعی سه میلیون و 355 هزار تن سالیانه ظرفیت استخراج 90 هزار تن مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را دارا می باشد.

وی با بیان اینکه براساس آمار و ذخیره یابی صورت گرفته، پیش بینی می شود تا 35 سال مواد اولیه مورد نیاز این شرکت قابل تامین است، افزود: با توجه به حجم سرمایه گذاری انجام شده در این طرح مجموع سرمایه گذاری در بخش معدن و همچنین احداث کارخانه رقمی معادل 23 میلیارد ریال می باشد.

نصیری ادامه داد: برای اجرای این پروژه مبلغ پنج میلیارد ریال تسهیلات از محل کمک های فنی اعتباری وزارت صنعت، معدن وتجارت با عاملیت بانک صنعت ومعدن پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش معدن 7 نفر و در فاز کارخانه تعداد 10 نفر مشغول به کار شده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 82820461، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین