پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی توان تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی توان تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

جلیل جباری ، اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت فوق العاده ارزشمند جغرافیایی و هم مرزی با سه کشور و داشتن میراث فرهنگی وتاریخی و مناظر بکر و جاذبه های بی نظیر توان تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد .

وی با بیان اینکه استاندار آذربایجان غربی تاکید فراوانی برای معرفی جاذبه های تاریخی ، میراثی و گردشگری استان دارد تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی با توجه به وظیفه ذاتی خود از تمام توانش برای معرفی این آثار استفاده می کند و از سایر دستگاه ها و سازمان ها نیز انتظاردارد در راستای تحقق دستور مقام عالی استان سازمان میراث فرهنگی را یاری کنند .

جباری احداث چندین هتل پنج ستاره در سطح استان را از زیر ساخت های مهم در تبدیل استان به قطب گردشگری کشور عنوان کرد و گفت: برای سال آینده نیز برنامه هاو جشنواره های قوی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان در دست اقدام داریم .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: در دنیای کنونی، گردشگری بصورت صنعت تعریف می شود که در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آموزش های لازم و تخصصی را برای هتل داران ، آژانس داران و علاقمندان در دستور کار قرار داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 96111810472، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین