پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
رئیس سابق شورای شهر تهران به روشنگری در مورد خبر ساخت استخر و سونا در زیرزمین یک امامزاده پرداخت.

شعارسال: مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در واکنش به گزارش اخیر نجفی شهردار تهران و همچنین اظهارات عضو فراکسیون امید مجلس در خصوص هزینه 30 میلیارد تومانی برای ساخت سونا و جکوزی در زمین امامزاده‌ای در ونک با پول شهرداری تهران، اظهار کرد: در زیرزمین این امامزاده هیچ استخر و سونایی ساخته نشده است، بلکه در بیرون امامزاده و کنار دانشگاه ‌الزهرا در زمینی که توسط اوقاف جهت فعالیت‌های ورزشی در اختیار شهرداری قرار گرفته بود، یک مجموعه ورزشی ساخته شده است.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری در نقاط مختلف تهران استخر و جکوزی ساخته است، تصریح کرد: این اقدامات جهت ورزش مردم در نقاط مختلف صورت گرفته است و اکنون هم سازمان ورزش شهرداری تهران آن‌ها را اداره می‌کند.

چمران با تاکید بر اینکه این استخر و جکوزی در زیر ساختمان امامزاده و در مجاورت آن قرار دارد، خاطر نشان کرد: این محیط ورزشی برای استفاده مردم ساخته شده است و فقط هم استخر نیست. بهترین راه برای روشن شدن مسئله بازدید از این محل است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از هزینه ساخت این مجموعه ادامه داد: این اقدامات کمک نبوده است، بلکه کارهای ورزشی‌ای بوده که با اختصاص بودجه و در چهارچوب قانون در تمامی نقاط شهر صورت گرفته.

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در خیلی از نقاط شهر تهران زمین فوتبال ساخته است، خاطر نشان کرد: اگر چه این کار وظیفه سازمان ورزش کشور بود، اما چون زمین‌های ورزشی در شهر کم بود، شهرداری هم وظیفه خود دانست که این اماکن را بسازد.

چمران با اشاره به اظهارات عضو فراکسیون امید مجلس مبنی بر کمک به نهادهای فرهنگی خاص تصریح کرد: آیا ساخت استخر در نزدیکی امامزاده نهاد فرهنگی خاص محسوب می‌شود و اساسا این کار چه ارتباطی به امامزاده دارد؟، چراکه در داخل امامزاده نبوده و در زمین وسیعی که در اختیار شهرداری بود، این اقدام انجام شده است.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید برای جوانان اماکن ورزشی ساخت تا به سمت اعتیاد نروند، تصریح کرد: در همه‌ جای شهر از این اماکن ساخته شده است و ساخت استادیوم ورزشی چند هزار نفره و ساخت تعداد زیادی استخر که بیشتر آن‌ها در جنوب شهر هستند از این نوع اقدامات است.

چمران در پایان با اشاره به اینکه مسئولان شهرداری از سایر اماکن ورزشی ساخته شده در نقاط مختلف شهر چشم‌پوشی می‌کنند و دست روی موردی می‌گذرانند که از قضا کنار امامزاده است، گفت: احتمالا این‌ مسئولان با امامزاده مشکل دارند و شاید هم علاوه بر امامزاده با شهردار سابق هم مشکل دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1392 ، کدخبر: 6431616 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
چقدر راحت میتونن مردم رو با فضایمجازی گول بزنن...زیر زمین یک امام زاده کجا این جایی که مجموعه ورزشی ساخته شده کجا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین