پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به برنامه‌های دولت برای فعالان بخش تولید گفت: دوازده برنامه برای رونق تولید و اشتغال داریم که این برنامه‌ها می‌تواند بیش یک‌میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی را در سال آینده ایجاد کند.

شعار سال: محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح‌های صنعتی دهه فجر استان قم با اشاره به برنامه‌های دولت برای فعالان بخش تولید اظهار داشت: دوازده برنامه برای رونق تولید و اشتغال داریم که این برنامه‌ها می‌تواند بیش یک‌میلیون و 33 هزار فرصت شغلی را در سال آینده ایجاد کند.

وی نخستین برنامه را در عرصه احیای بافت‌های فرسوده عنوان کرد و گفت: این برنامه بیش از 100 هزار واحد مسکونی را در بافت‌های فرسوده شهری و روستایی در برمی‌گیرد، که 50 هزار واحد در روستاها و 50 هزار واحد نیز به‌صورت مسکن حمایتی در شهرها خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه ادامه داد: برای شهرهایی که متأسفانه ازنظر آلودگی هوا نیاز به توجه بیشتری دارند، ازنظر نوسازی ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری برنامه‌ریزی وسیعی صورت گرفته است، همچنین در عرصه کشاورزی هم سه برنامه در خصوص پرورش ماهی در قفس و همچنین احیای اراضی و به‌ویژه کشت‌های گلخانه‌ای و صنایع وابسته به کشاورزی در نظر گرفته‌شده است.

نوبخت گفت: مصمم هستیم برای سال آینده تسهیلات را ارزان‌تر ازآنچه امسال و سال قبل به واحدهای تولیدی داده‌ایم اعطا کنیم، و این امر نیازمند آیین‌نامه‌ای است که باید تنظیم شود، همچنین ان شالله برای واحدهای صنعتی نیز تسهیلات ارزان‌قیمت اعطا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 بهمن 96، کد مطلب: 1651164: www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین