پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
جراحان داوطلب فعال در مناطق محروم در رکورد زنی دیدنی برای ثبت دیدن نور چشم بیماران تا روز ۲۲ بهمن به مرز بیش از ۱۰ هزار جراحی دست پیدا می‌کنند و تمامی جراحی‌ها در سراسر کشور به صوت رایگان صورت پذیرفته است.

شعارسال: تیمی از پزشکان نیکوکار در پوشش دندانپزشک و چشم پزشک که از سال 89 به همت خیریه نورآوران به خدمات داوطلبانه و رایگان به بیماران مناطق محروم می پردازند در یک رکوردزنی به مرز جراحی 10 هزار جراحی چشم می رسند.


در این رابطه دکتر حسنی - مدیرعامل خیریه نورآوران سلامت عنوان می کند: این تیم ها در غالب دو گروه هم اکنون در جنوب ایران و غرب کشور مشغول خدمت رسانی به بیماران چشمی و همچنین ارائه خدمات دندانپزشکی با محوریت دانش آموزان هستند.


وی ادامه می دهد: براین اساس با توجه به فعالیت مستمر خیریه نورآوران سلامت از سال 89 در حوزه چشم پزشکی برآورد می شود تا در هفته آتی ما از رکورد 10 هزار جراحی چشم به صورت رایگان عبور کنیم.


حسنی با اشاره به حدود 10 جراحی چشم توسط سید حسن هاشمی - وزیر بهداشت در منطقه رودان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 9847 جراحی چشم صورت پذیرفته است و جمعه و شنبه 100 جراحی چشم دیگر انجام می شود که به مجموع 9972 خواهیم رسید و انشاالله روز یکشنبه 22 بهمن با 50 جراحی چشم دیگر از آمار 1022 جراحی چشم عبور خواهیم کرد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 20بهمن 1396 ، کدخبر: 1652042،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین