پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
توجه به اختلافاتی که بین شرکت‌های هما و راه‌آهن با دولت در روش تسویه بدهی‌های این شرکت‌ها به حساب ذخیره ارزی (سابق) به وجود آمده بود، نمایندگان مجلس امروز در ادامه بررسی بودجه سال 97 به این مسئله رسیدگی کردند.

شعارسال: با توجه به اختلافاتی که بین شرکت‌های هما و راه‌آهن با دولت در روش تسویه بدهی‌های این شرکت‌ها به حساب ذخیره ارزی (سابق) به وجود آمده بود، نمایندگان مجلس امروز در ادامه بررسی بودجه سال 97 به این مسئله رسیدگی کردند.

براساس مصوبه مجلس، مانده بدهی شامل اصل و سود تسهیلات پرداختی از حساب ذخیره ارزی (سابق) به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، براساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی و سهم عاملیت بانک‌های عامل تا سقف 3.5 هزار میلیارد تومان به‌عنوان افزایش سرمایه دولت در شرکت مذکور منظور و مانده مطالبات حساب ذخیره ارزی از این بابت تا مبلغ فوق تسویه شده محسوب می‌شود.

نمایندگان در علنی نوبت عصر -چهارشنبه- مجلس بند الحاقی 5 تبصره 7 بخش درآمدی بودجه سال 97 کل کشور را با 155 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از 228 نماینده حاضر تصویب کردند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایرلاین پرس ، تاریخ انتشار 25 بهمن 1396 ،کدخبر:49256 ،airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین