پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
بر اساس قانون جدیدی که پارلمان هلند به تصویب رسانده است، همه شهروندان بزرگسال هلندی به صورت پیش فرض اهدا کننده عضو خواهند بود مگر اینکه رسما اعلام کرده باشند که حاضر به اهدای عضو نیستند.

شعار سال: طبق طرح جدید که مشابه قوانین اهدای عضو در بلژیک و اسپانیا است، افراد بالای ۱۸ سالی که در طرح اهدای عضو، شرکت نکرده‌اند، نامه‌ای مبنی بر تمایلشان به اهدای عضو پس از مرگ دریافت خواهند کرد.

آن ها می‌تواند جواب مثبت یا منفی داده یا تصمیم گیری را به فردی مشخص پس از مرگ‌شان واگذار کنند. افرادی که به نامه اول و نیز نامه دومی که شش هفته بعد ارسال می‌شود پاسخ ندهند به عنوان اهدا کننده در نظر گرفته می‌شوند. گرچه این افراد می‌توانند نظر خود را در هر زمانی تغییر دهند.

به گزارش آسوشیتدپرس، «بنیاد کلیه» هلند این قانون را پیشرفتی واقعی برای بیماران در لیست انتظار خواند و اعلام کرد که طبق تحقیقات، این سیستم در کشورهای دیگر باعث افزایش ثبت نام‌ها برای اهدای عضو شده است. مدیر این بنیاد این قانون را باعث حفظ زندگی و رهاییِ صدها بیمار دانست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 25 بهمن 96، کد مطلب: 96112514403، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
چقدر بی نظیر و رروشنفکرانه واقعا....دقیقااا برعکس کشورای دیگه...این چنین هوشمند فرهنگی خودشون رو به رخ جهان میکشن واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین