پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مشاور وزير در امور بانوان وزارت نفت بر توسعه و ارتقاي سطح مشارکت زنان در صنعت نفت تاکيد کرد و اين موضوع را يکي از اهداف و برنامه‌هاي صنعت نفت برشمرد.

شعارسال: فاطمه تندگويان در نشستي با مديران و مسئولان شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي به ماموريت‌ها و اهدافي که امور بانوان صنعت نفت دنبال مي‌کند اشاره کرد و گفت: اصلاح نگرش‌هاي فرهنگي نسبت به زنان در صنعت نفت و تحکيم بنيان خانواده از مهم‌ترين اهداف اين امور است.

وي اظهار کرد: تحکيم بنيان خانواده امري مقدس است و با توجه به تحولاتي که در خانواده‌ها در سطح جهاني و ملي به وقوع پيوسته بايد بيش از پيش به چالش‌هاي پيش رو توجه کنيم.

تندگويان، طراحي ساختار مناسب در صنعت نفت براي امور زنان و تحکيم بنيان خانواده را از ديگر اهداف امور بانوان صنعت نفت بيان کرد و گفت: صنعت نفت جزو معدود سازمان‌هايي است که در اين زمينه سند راهبردي دارد.

وي بر ارتقاي جايگاه زنان در خانواده، توزيع نقش‌ها و برابري جنسيتي تاکيد کرد و گفت: خوشبختانه در سند چشم‌انداز 20 ساله و در هر يک از قانون‌هاي پنج ساله که تدوين مي‌شود موادي به همه نکات بالا اشاره دارد و افزون بر آن، طراحي ساختار مناسب دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد به موضوع مشارکت زنان و تحکيم بنيان خانواده بپردازد.

تندگويان افزود: در پنج سال گذشته در صنعت نفت، براي نخستين بار شيوه‌هاي برقراري عدالت جنسيتي مطرح و براي برنامه ششم پيشنهاد شد که خوشبختانه امروز به عنوان يکي از ماموريت‌هاي وزارت نفت، تا پايان برنامه ششم و تا زمان تحقق آن مورد توجه است.

مشاور وزير در امور بانوان در بخشي از سخنان خود گفت: با توجه به فعاليت امور زنان صنعت نفت و شبکه مشاوران شرکت‌هاي اصلي و تابع، سال گذشته در هفته دولت به عنوان سازمان برتر انتخاب شديم و سبب خرسندي است که در اين عرصه نيز به عنوان سازمان پيشرو هستيم.

وي از تشکيل کارگروه‌هايي از کارشناسان پژوهش، آموزش، بازنگري و تدوين مقررات، سلامت، ورزش و فرهنگي خبر داد و آن را از ديگر دستاوردهاي امور بانوان معرفي کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: ۲ اسفند 1396 ، کدخبر: 120180211105925979 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
متاسفانه در ایران امروزی به زنان کشور انگونه که باید اعتماد نمیشود و کارهای مدیریتی را انان واگذار نمیشود در صورتی که ما در دانشگاه همیشه شاهد ان بودیم که مسئولیت پذیری و تلاش بانوان این سرزمین هیچ گاه کمتر از مردان نبوده است
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین