پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (پنج بهمن) خبر داد و روند بارش باران و برف طی روزهای آینده را پیش‌بینی کرد.

شعار سال: احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،  چهارم بهمن در غالب مناطق کشور ضمن افزایش دما، جوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود. اواسط  پنجم  بهمن با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور برای این مناطق ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز جمعه شش بهمن‌ماه، این موج بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد.

به گفته وظیفه، روز شنبه هفت بهمن از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته و بارش به مرکز و شرق کشور کشیده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی تهران گفت:‌ آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای در این روز بین ۱۵ تا چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان اظهارکرد: در روز جمعه شش بهمن ماه تهران کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد، اواسط روز نیمه ابری، در بعدازظهر ابری با احتمال بارش همراه خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن به ۱۰ و پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 4 بهمن 96، کد مطلب: 3345011، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خدا کنه که این بارش ها در ارتفاعات برف داشته باشه.چون اخرین زور زمستونه
ا.ف75
ناشناس
Switzerland
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
انشالله که این بارش ها بتونه تا حد زیادی کشور رو از این بی آبی که گرفتار هستیم نجات بده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین