پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس گزارشات تاسیسات ما تنها یک لوله در بیمارستان اکبرآبادی در محله مولوی دچار شکستگی شده و هیچ گزارشی از فرونشست در تاسیسات ما به ثبت نرسیده است.

شعار سال: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس گزارشات تاسیسات ما تنها یک لوله در بیمارستان اکبرآبادی در محله مولوی دچار شکستگی شده و هیچ گزارشی از فرونشست در تاسیسات ما به ثبت نرسیده است.

علیرضا نوذری‌پور اظهار کرد: این اتفاق قطعا از ناحیه تاسیسات ما نبوده و باید صراحتا بگویم که این مساله هیچ ارتباطی با تاسیسات آبی ندارد.

وی در تشریح جزییات بیشتر این حادثه گفت: در اثر بارندگی و اب شستگی مقابل بیمارستان اکبرابادی نشست زمین درابعاد ٣*٥ اتفاق افتاده و متعاقبا لوله انشعاب بیمارستان آسیب دیده که با حضور عوامل شهرداری و آبفا ضمن تعمیر لوله آسیب دیده محل نشست نیز توسط عوامل شهرداری در حال ترمیم است.

این در حالی است که رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خط ویژه مسیر غرب به شرق خیابان مولوی به دلیل نشست زمین خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 6اسفند 96، کدمطلب:96120602561، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین