پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

خلیل حیدری ، در خصوص میزان صادرات صورت گرفته از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۹۵۸ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۷ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش رشد ۹ درصدی داشته است.

وی گفت: ۸۳۲ میلیون و ۶۶۱ هزارو ۵۸۳ دلار با وزن دو میلیون و ۳۱۲ هزارو ۴۵۱ تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۹۴۹ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۷۵ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۵۹۶ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۶ درصد و از حیث ارزش نیز ۱۹ درصد افزایش داشته است.

این مسئول عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهر سرکه یخ نزده، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، کولرهای آبی، نوار لبه و روکش اوراق فشرده چوبی، جوال و کیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، نایلون پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، رخام پولیش داده شده، انواع ظروف پلاستیکی و سیمان عنوان کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

وی بیان داشت: در ۱۱ ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۴۱ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1396، کدخبر: 4238167، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
حالا ک دلار اینقد گرون شده و صادرات باید افزایش پیدا کنه اگه بیان و بازار چه های مرزی رو قدرتمند کنن خیلی رو قدرت اقتصادی شهر ها تاثیر میذاره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین