پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۲ درصدی صادرات خروجی از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۲ درصدی صادرات خروجی از گمرکات و بازارچه های مرزی استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

خلیل حیدری ، گفت: در ۱۱ ماهه امسال یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۹ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۵۸ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش رشد ۱۲ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۱۹ دلار کالا در ۱۱ ماهه سال جاری، ۶۹۹ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۷۷۵ دلار آن با وزن ۹۱۲ هزار تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است.

حیدری افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۰۳ درصد و از لحاظ وزنی ۱۳۱ درصد رشد داشته است.

این مسئول گفت: گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه طی ۱۱ ماهه امسال به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: در این مدت صادرات خروجی از گمرک پرویزخان نیز ۵۰۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۳۵ دلار به وزن یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۹۲۵ تن است که از این لحاظ در جایگاه دوم در بین گمرکات استان قرار دارد.

وی افزود: صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۲۷۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۷۸۲ دلار کالا به وزن ۷۴۹ هزار و ۵۹۹ تن است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۹۴ درصد افزایش داشته است.

حیدری ادامه داد: طی ۱۱ ماهه امسال میزان صادرات خروجی از گمرک خسروی ۷۷ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۶۴ دلار کالا به وزن ۳۰۴ هزار و ۱۳۶ تن است.

وی گفت: طی مدت مذکور گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات خروجی ۴۳ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۶۳ دلار کالا به وزن ۳۶۵ هزار و ۲۹۷ تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۸۹ درصد و از حیث وزن نیز ۳۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کاشی و سرامیک، ظروف ملامین، کولرهای آبی، نوارلبه و روکش اوراق فشرده چوبی، جوال و کیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، نایلون پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، رخام پولیش داده شده، انواع ظروف پلاستیکی و سیمان عنوان کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 4241487، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
خدارو شکر که در این بازارچه ها صادرات افزایش یافته اما متاسفانه در کل کشور امار خوبی نداره صادرات....
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
واقعا با استفاده از همین بازراچه های مرزی و دامن زدن به صادرات مرزی میشه خیلی از درامد های داخلی رو تامین کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین