پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۸۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
فرماندار قصرشیرین از ارتقای جایگاه سازمانی گمرک مرز رسمی پرویزخان این شهرستان از اداره به اداره کل خبر داد.

شعارسال: مرادعلی تاتار افزود: تا پیش از این جایگاه گمرک مرز رسمی پرویزخان اداره بود که با ابلاغ جدید صادر شده ، این اداره هم اکنون به اداره کل ارتقا یافته است.

وی اظهار داشت: پرویزخان با سابقه بسیار بالایی که در امر تجارت دارد ، بی شک با تبدیل به اداره کل و رفع برخی مشکلات فراروی ، شاهد توسعه فعالیت های گمرکی و تحول اقتصادی منطقه خواهیم بود.

وی همچنین از انتصاب شهرام تجری به عنوان سرپرست جدید اداره کل گمرک پرویزخان قصرشیرین خبر داد.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: این شهرستان هم اکنون 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی دارد که 53 درصد صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان انجام می شود.

تاتار بیان کرد: روزانه به طور میانگین 800 تا یک هزار و 200 دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان و 300 تا 400 دستگاه کامیون کالای ترانزیتی از مرزهای این شهرستان به عراق صادر می شود.

مرز رسمی پرویزخان روزانه شاهد حجم بالایی از ترانزیت کالاهای صادراتی ، تانکرهای سوختی ، تردد مسافران و گردشگران به اقلیم کردستان عراق است.

پایانه مسافری و تجاری پرویزخان در زمینی به وسعت 14 هکتار در حال احداث است که پایانه مسافری آن با زیربنای سه هزار و 700 متر مربع به بهره برداری رسیده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت و در اختیار داشتن 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی، دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که کانونی برای انجام مراودات تجاری و اقتصادی بین 2 کشور است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28تیر1397، کدخبر: 82975624: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ا.ف75
واقعا نیاز بود که ما تو قصر شیرین با اون حجم از صادرات و واردات یک اداره کل در زمینه گمرکی داشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین