پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۵۷ درصدی واردات کالا از طریق گمرکات استان به کشور طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۵۷ درصدی واردات کالا از طریق گمرکات استان به کشور طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

خلیل حیدری ، با اشاره به آمار واردات صورت گرفته به کشور گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۱۰ ماهه سالجاری بالغ بر ۳۱ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۴۳ دلارکالا به وزن ۱۶ هزارو ۹۳۲ تن بوده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۵۷ درصد و از حیث وزن ۴۴ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع ۳۱ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۴۳ دلار کالا به وزن ۱۶هزار و ۹۳۲ تن، گمرک کرمانشاه با ۱۷ میلیون و ۲۰۶ هزارو ۶۰ دلار کالا به وزن ۶ هزارو ۳۴ تن، بیشترین حجم کالاهای وارداتی استان را در ۱۰ ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.

حیدری گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۱۶ درصد و از لحاظ ارزش ۷۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی گفت: در ۱۰ ماهه امسال از گمرک پرویزخان نیز ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۸۴۳ دلار کالای وارداتی به وزن ۱۰ هزار و ۸۴۴ تن به داخل کشور وارد شده است.

این مسئول ادامه داد: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن ۶۶ درصد و از حیث ارزش نیز ۳۹ درصد رشد داشته است.

حیدری آمار واردات گمرک خسروی را نیز ۸ هزار و ۶۴۰ دلار کالا به وزن ۵۲ تن عنوان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن ۱۶۰۵ درصد و از حیث ارزش نیز ۱۰۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۶ کشور وارد می‌شود، گفت: کشورعراق با ۱۴ میلیون و ۱۸۸ هزارو ۷۵۷ دلار کالا به وزن ۱۰ هزار و ۹۷۷ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۱۰ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: طی مدت یاده شده کشور چین نیز با پنج میلیون و ۱۲۲ هزار و ۷۰۲ دلار وآلمان با چهار میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۲۶ دلار درجایگاه دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

وی، بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، مخزن و منبع، آنتی اکسیدانها، پرس هیدرولیک دندانسازی و کمپرسورهای معدنی، عنوان کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 4219999، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
ای کاش میشد بخشی از درآمد مرک تو گرکانشاه به عنوان بودجه عمرانی صرف میشد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین