پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۹۳ درصدی صادرات ظروف ملامین از گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۹۳ درصدی صادرات ظروف ملامین از گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

خلیل حیدری ، از رشد صادرات ظروف ملامین از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۷۱ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۸۷۴ دلار صادرات ظروف ملامین به وزن ۲۴ هزارو ۲۷۵ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۹۳ درصد و از حیث وزن ۸۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت نیز ۵۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۶۴۱ دلار نایلون پلاستیکی به وزن ۱۷ هزارو ۷۹ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۵۶ درصد و از حیث ارزش نیز ۶۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت: در ۱۱ ماهه سال جاری صادرات لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی ۶۴ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۰۳ دلار به وزن ۲۱ هزارو ۶۶۵ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۵ درصد و از حیث وزن نیز ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی صادرات گونی پلاستیکی دوخته شده را ۲۵ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۷۰ دلار به وزن ۷ هزار و ۷۳۵ تن عنوان کرد و افزود: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی ۶۴ درصد و از حیث ارزش نیز ۶۷ درصد افزایش داشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 4242827 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین