پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۵۸ درصدی صادرات گوجه فرنگی از گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.
شعار سال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۱۵۸ درصدی صادرات گوجه فرنگی از گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

خلیل حیدری، گفت: در یک ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۱۶۰ دلار  گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده به وزن ۵۴ هزار و ۷۷۲ تن از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۵۸ درصد و از حیث وزن ۱۵۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت نیز  ۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۸۶۱ دلار انواع بستنی  به وزن  یک  هزار و ۴۲۳ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۴۰ درصد و از حیث وزن نیز ۳۶  درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین از افزایش ۲۹۳ درصدی صادرات نایلون پلاستیکی در یکماهه نخست سالجاری خبر داد.

وی میزان صادرات نایلون پلاستیکی در این مدت را ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۷۷ دلار کالا به وزن یک هزار و ۲۱۰ تن عنوان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۹۸ درصد و از لحاظ ارزش ۲۹۳ درصد رشد داشته است.

حیدری، صادرات ظروف پلاستیکی را ۳ میلیون و ۶ هزار و ۹۷۲ دلار کالا به وزن یک هزار و ۲۷۵ تن عنوان کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۵۶ درصد و از لحاظ ارزش ۷۹ درصد رشد داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4288681 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین