پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۵ درصدی صادرات کالا از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان طی ۱۰ ماه امسال خبر داد.

شعارسال: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۵ درصدی صادرات کالا از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان طی ۱۰ ماه امسال خبر داد.

خلیل حیدری ، در خصوص آمار صادرات طی مدت سپری شده از امسال گفت: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۴۷ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۷۶۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۵ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: ۷۳۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۶۴۶ دلار با وزن دو میلیون و ۴۷ هزار و ۶۵۴ تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۸۵۰ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۴۰۱ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۱۱۴ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۲ درصد و از نظر ارزش ۱۳ درصد افزایش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، کولرهای آبی، نوارلبه وروکش اوراق فشرده چوبی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، رب گوجه فرنگی، پودر یا مایع لباسشوئی، سیمان، رخام پولیش داده شده و پروفیل با مقطع از آهن یا فولاد گرم نورد شده اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۴۰ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 بهمن 1396، کدخبر: 4220590 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
خداکنه از این افزایش صادارت چیزی هم به خود محرم این منطقه برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین