پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر لزوم توسعه شبکه ریلی برای ایجاد رونق تجاری در استان کرمانشاه تاکید کرد.

شعار سال: هدایت حاتمی امروز چهارشنبه در نشست تشکیل اداره کل راه آهن کرمانشاه و توسعه راه آهن منطقه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طرح بزرگ گرمسیری محصولات کشاورزی و تولیدی استان را دچار تحول خواهد کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: بازار سوریه و دسترسی به بازارهای بین المللی از طریق مرز عراق یکی از بحث‌های مهم در شبکه حمل و نقل ریلی خواهد بود.

حاتمی بیان داشت: بحث دوطرفه شدن تجارت و توسعه واردات از کشور عراق از اهمیت بالایی برخوردار است و بر موضوع توسعه حمل و نقل ریلی به صورت جدی تأثیرگذار است.

وی طرح‌های صنعتی بزرگی همچون پالایشگاه، وجود چهار پتروشیمی، کارخانه قطعه سازی خودرو در استان را طرح‌های توسعه‌ای عنوان کرد و افزود: می‌توانیم با تمرکز بر تولیدات این صنایع بزرگ بحث صادرات را افزایش دهیم.

حاتمی گفت: وجود دو منطقه ویژه اسلام آباد غرب و قصرشیرین که احتمال تبدیل شدن آن به منطقه آزاد زیاد است و در حال حاضر در دستور کار مجلس قرار گرفته است در توسعه اقتصادی استان می‌تواند اثر چشمگیر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم انگیزه برای سرمایه گذاران خارجی به وجود آوریم این امر می‌تواند بازار تجاری خوبی در استان ایجاد کند.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق را موقعیت خوبی برای جذب سرمایه گذاران دانست وگفت: با وجود ذوب آهن فعال جهان فولاد با تولید یک میلیون تن و راه اندازی ذوب آهن صحنه در آینده نزدیک فعالان اقتصادی در استان انگیزه راه اندازی شبکه حمل و نقل ریلی را دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 18 اردیبهشت 98، کد مطلب: 4612059: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین