پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
در پی ناکامی در تصویب قطعنامه‌ ضد ایرانی در شورای امنیت، سفیران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان ادعا کردند: ایران به قطعنامه 2216 شورای امنیت درخصوص یمن پایبند نبوده است.
بیانیه ضد ایرانی 4 کشورشعارسال: در پی ناکامی در تصویب قطعنامه‌ ضد ایرانی در شورای امنیت، سفیران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان ادعا کردند: ایران به قطعنامه 2216 شورای امنیت درخصوص یمن پایبند نبوده است.

در بیانیه مشترک که نمایندگی آمریکا در سازمان ملل منتشر کرد، ضمن محکوم کردن به اصطلاح مداخلات ایران، از کشورمان خواسته شده فعالیت‌ هایی را که ناقض قطعنامه شورای امنیت است، متوقف کند.

در جلسه دوشنبه شورای امنیت، روسیه قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی به یمن را وتو کرد. این قطعنامه که انگلیس ان را ارائه کرد، محکومیت ایران را با ادعای ارسال سلاح به نیروهای یمنی خواستار شده بود.

آمریکا و متحدانش در شرایطی ایران را به حمایت تسلیحاتی از نیروهای مقاومت یمن متهم می‌کنند که سالهاست با فروش تسلیحات کشنده به عربستان موجب قتل عام مردم بی گناه یمن شده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: ۹ اسفند 1396 ، کدخبر: 350707 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
یمن حق دفاع از خود در برابر حملات خارجی را دارد ؛ بنابراین باید به صادرات سلاح به یمن ادامه دهیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین