پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی گفت: ۷۰۰ دانشجو در قالب ۱۷ کاروان زیارتی از دانشگاه‌های سراسر استان به عتبات اعزام می‌شود.

شعارسال: وحید کاشفی، دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگیان خراسان رضوی ، در مورد اعزام دانشجویان به عتبات عالیات اظهار کرد: اعزام دانشجویان به عتبات از ۱۳ بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت سال آتی ادامه دارد.

کاشفی با اعلام اینکه ۷۰۰ دانشجو در قالب ۱۷ کاروان زیارتی به عتبات اعزام می‌شود، اعلام کرد: برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش از سفر برای دانشجویان تدارک دیده شده تا با معنویت به سفر مشرف شوند؛ اهداء بسته‌های فرهنگی به دانشجویان و اجرای برنامه‌های خاص زیارتی در کربلا و نجف از جمله برنامه‌هایی است که برای دانشجویان در طول سفر در نظر گرفته‌ایم.

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی تصریح کرد: ثبت نام از دانشجویان سراسر استان دو نوبت در سال صورت می‌پذیرد و از مدیران و روحانیون برجسته دعوت به عمل آمده تا برنامه‌های ویژه مختص به جوانان و دانشجویان ارائه دهند.

وی گفت: هدف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و نظام از اعزام این دانشجویان به سفر عتبات این است که در کنار علم به معنویت بپردازند و پس از بازگشت از سفر، فضای دانشگاه را معطر به معنویت کنند.

کاشفی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان اعزامی به سفر عتبات عنوان کرد: به دانشجویان مجرد یک میلیون تومان و به دانشجویان متاهل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام به عنوان کمک هزینه سفر تعلق می‌گیرد.

دبیر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی ادامه داد: هماهنگی با نیروی انتظامی در خصوص دانشجویان پسر که مشمول خدمت سربازی هستند صورت گرفته است، در این راستا دانشجویان پسر بدون پرداخت هزینه‌ای، تنها با ضمانت ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان می‌توانند در این سفر معنوی شرکت یابند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 10اسفند1396 ، کدخبر: 670122: snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین