پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید گفت: وزرای کار و راه منتقدان زیادی دارند و احتمال می دهم که هر دو وزیر استیضاح شوند.

شعارسال: بهرام پارسایی، نماینده شیراز و عضو کمیسیون اصل نود گفت: نامه‌ای که برای برکناری دو وزیر کار و راه به رئیس‌جمهور نوشتیم فراکسیونی نبود. استیضاح هر دو وزیر کلید خورده و به کمیسیون های مربوطه ارجاع شده است.

وی در خصوص نظر فراکسیون امید در خصوص استیضاح وزرای کار و راه، تصریح کرد: سعی می‌کنیم مسائل اینگونه که شاید مطالبه اکثریت باشد به صورت فراکسیونی مطرح نشود. این موضوع یک مسئله مدیریتی است و نقدهایی به مدیریت دو وزیر راه و کار وارد است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نقدهای مطرح شده در خصوص آقایان آخوندی و ربیعی کارشناسی است، خاطرنشان کرد: به خاطر این نقدهای کارشناسی است که به دنبال استیضاح وزرای راه و کار هستیم. اگر نقدها وارد نبود قطعا به دنبال استیضاح نمی‌رفتیم.

پارسایی در خصوص اینکه چرا نمایندگان تنها بعد از گذشت چند ماه از رای اعتماد به این وزرا دنبال استیضاح آنها هستند، یادآور شد: مجلس حتی یک ماه بعد از رای اعتماد به وزرا اگر تشخیص دهد وزرا طبق برنامه‌هایی که ارائه کردند و یا مطابق انتظارات مجلس عمل نمی‌کنند، حق دارد که استیضاح کند. البته آقایان آخوندی و ربیعی 6 سال است که به عنوان وزیر فعالیت می‌کنند.

به گفته پارسایی با توجه به جو مجلس استیضاح دو وزیر راه و کار به نتیجه می‌رسد.

سخنگوی فراکسیون امید تاکید کرد: هر دو وزیر منتقدان زیادی دارند و احتمال می‌دهم هر دو وزیر استیضاح شوند.

پارسایی با اشاره به سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: اگر ناوگان هوایی فرسوده است نباید آن مدیری که وزیر انتخابش می‌کند اجازه دهد این هواپیما پرواز کند. این موضوع یک ایراد کاملا مدیریتی و مرتبط با وزیر است. سوانح هوایی ما 7 برابر میانگین استانداردهای جهانی است.

وی در خصوص دستور کار جلسه امروز صبح فراکسیون امید، گفت: معمولا در این جلسات مسائل روز و مسایل داخلی فراکسیون مطرح می شود و دستور کار دقیقا مشخص نیست.

سخنگوی فراکسیون امید در خصوص اینکه آیا استیضاح وزرا نیز در فراکسیون متبوعش مطرح می شود، گفت: بعید نیست اما به صورت دقیق نمی‌توان گفت که مطرح می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396 ، کدخبر: 161464 ، www.etemaadonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
وزرای رانتی هیچ وقت طرح سوال هم نمیشه چه برسه به استیضاح
نمونش اقای اخوندی
اقای نعمت زاده و...
اینها معلوم نیس که چه کردن که جرات طرح سوال هم نماینده ها ندارن ازشون
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین