پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
در پی اخباری مبنی بر اینکه طرح استیضاح «علی ربیعی» وزیر کار، به‌خاطر برکناری «کیان ارثی»، مدیر شرکت «نفتکش» بوده است، شخصی آگاه درباره‌ی نحوه‌ی انتصاب این فرد و موضع وزارت کار و وزارت نفت در آن زمان،گفت: اکثریت مطلق سهام شرکت نفتکش در اختیار آقای ربیعی است و خود ایشان چه زمانی که کیان ارثی را منصوب کردند و چه الان می‌توانند توضیح روشنی دهند.

شعارسال: «عباس طهماسبی زاده»، روز – دوشنبه – در توییتر نوشت:

«مدیرعامل شرکت نفتکش پس از گزارش‌هایی مبتنی بر انتصابات سیاسی، امروز از سمت خود عزل و یک کاپیتان متخصص سکان شرکت ملی نفتکش را برعهده گرفت. گفته می‌شود این اتفاق یکی از جعبه سیاه‌های استیضاح وزیر کار است و ربیعی باج نداده».

پس از این توییت، «ناهید مولوی» خبرنگاری که اخیرا توییت‌هایی را در حمایت از ربیعی نوشته است، توییت کرد:

«دیشب یکی از نماینده‌های تهران که برادرش جز سهامداران شرکت ملی نفت‌کش است به همراه چند نماینده به دیدن وزیر کار رفته و تهدید کرده در صورت برکناری کیان‌ارثی استیضاح او قطعی خواهد بود! جنابان نماینده کاش برای حق مردم هم اینگونه حاضر به یراق بودند».

یک فرد آگاه درباره‌ی انتصاب «کیان ارثی» به ریاست شرکت ملی نفتکش ایران گفت: این موضوع به وزارت نفت ارتباطی ندارد و وزارت نفت ممکن است که نظری زمان انتصاب ایشان داشته است و آن دیدگاه را اعلام هم کرده باشد ولی اینکه آقای ربیعی یا تشکیلاتی که آقای کیان ارثی را منصوب کرده الزاما نظر وزارت نفت را نفیا یا ایجابا رعایت کرده باشد، چنین چیزی نیست.

وی افزود: اکثریت مطلق سهام شرکت نفتکش در اختیار آقای ربیعی است و خود ایشان چه زمانی که ایشان را منصوب کردند و چه الان می‌توانند توضیح روشنی دهند. وزارت نفت در این ماجرا از ابتدا نقش و سهمی نداشته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انصاف، تاریخ انتشار:14اسفند1396 ، کدخبر: 104164 : www.ensafnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
این انتصابات و برکناری ها همیشه در ایران یک مسیله پیچیده بوده که چون کلافی سردرگم هیچ وقت حل نمیشود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین