پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز با بیان اینکه، آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت در کشور است، بر همکاری والدین با آموزش و پرورش و بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان تاکید کرد.

شعارسال: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز با بیان اینکه، آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت در کشور است، بر همکاری والدین با آموزش و پرورش و بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان تاکید کرد.

علی اکبر ورمقانی صبح امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز، از خدمات مدیران مدارس و معلمان در زمینه های مختلف آموزشی در این شهرستان تقدیر کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سقز با بیان اینکه، آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت در کشور است، بر همکاری والدین با آموزش و پرورش و بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه، آموزش و پرورش منشاء خیر و برکت برای کشور است، حمایت از این دستگاه عظیم آموزشی را موجب تحول فرهنگی و علمی در سطح جامعه دانست.

فرماندار سقز ادامه داد: آموزش و پرورش زمانی موفق خواهد بود که از هر لحاظ تامین باشد و این مهم جز با همکاری خیرین، اولیاء و دولت محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو و چهارشنبه آخر سال قرار داریم، از والدین خواست بچه‌هایشان را با خطرات استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد و دست‌ساز که ممکن است خطرات جدی برای آنان به دنبال داشته باشد، آگاه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، گفت: این مدیریت از هر لحاظ آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در تعطیلات نوروز است.

رحمان سیدیان همچنین از مدیران مدارس خواست دانش‌آموزان را با خطرات استفاده از مواده محترقه در آستان نوروز و چهارشنبه آخر سال آگاه کنند تا سال جاری به خوبی و خوشی برای همگان سپری و سالی پر از موفقیت و شادکامی را آغاز کنند.

وی در ادامه افزود: زمینه تحصیل دانش‌آموزان در تمام مدارس وجود دارد و این امر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، مدیران و معلمان مدارس در سقز بسیار رو به رشد بوده است.

سیدیان افزود: والدین باید همواره همکاری خود را با مدیران مدارس در زمینه تحصیل و تربیت دانش آموزان حفظ کنند و رفت و آمد بچه هایشان را به مدرسه مد نظر داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 13961214000225، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
قطعا اگه اولیا که مهد تعلیم کودکان هستن با اموزشو پرورش یکدست بشن نتیجه بهتری ر در تربیت کودکانشون خواهند دید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین