پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: امسال در برنامه‌های نوروز ۱۵ هزار برنامه را برگزار خواهیم کرد و نیز ۸ هزار خادمیار آماده خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیغی هستند.

شعارسال: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: امسال در برنامه‌های نوروز ۱۵ هزار برنامه را برگزار خواهیم کرد و نیز ۸ هزار خادمیار آماده خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیغی هستند.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در نشست خبری گزارش عملکرد دو سالانه آستان قدس رضوی، اظهار کرد: امسال نیز همچون ۳۰ سال گذشته این افتخار نصیب مشهد می‌شود که میزبان رهبر معظم انقلاب در بارگاه منور رضوی باشد.

وی درباره سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی، افزود: چهارشنبه، اول فروردین این سخنرانی ساعت ۱۵ در رواق امام خمینی(ره) برگزار و در کلیه صحن‌ها و رواق‌ها پخش خواهد شد. در کنار این سخنرانی تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است و بزرگ‌ترین عملیات پوشش تصویری در مساحت یک میلیون متر مربع در بیش از ۵۰ نقطه با مخاطب بالغ بر یک میلیون قرار داده شده است.

حسینی گفت: در تالار قدس کتابخانه مرکزی مهمانانی از ۱۰ کشور دنیا به صورت زنده و مستقیم صحبت‌های رهبر را گوش خواهند داد و بلافاصله بعد از ۴۸ ساعت به چهار زبان زنده دنیا چاپ و منتشر خواهد شد. مراسم تحویل سال روز سه‌شنبه ساعت ۱۵:۳۰ در صحن جامع رضوی و اماکن متبرکه با ۳۰ آیتم جذاب برنامه‌ریزی شده است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: بزرگ‌ترین مسابقه کتابخوانی در ۱۰ عنوان در سطوح کودک، نوجوان، جوان و عموم امسال اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ عنوان و محصول فرهنگی برای زائران در نظر گرفته‌ایم، تاکید کرد: امسال در برنامه‌های نوروز ۱۵ هزار برنامه را برگزار خواهیم کرد و نیز ۸ هزار خادمیار آماده خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیغی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 96121608712، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
جالبه که بدونید بسیاری از این خادمان از دکتران و مهندسان و بازاریان و ... کشورمان هستند که عاشق خدمت به امام خود هستند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین