پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار و فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور این افراد در عرصه کار و تولید، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین ارشد استان است.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار و فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور این افراد در عرصه کار و تولید، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین ارشد استان است.

احمد کرمی عصر امروزدر نشست هماهنگی ایجاد طرح‌های محرومیت‌زدایی که با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور برگزار شداظهار داشت: هدف از اجرای طرح‌های کوچک و زودبازده ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

وی، زود به نتیجه رسیدن و مشاهده آثار و نتایج شکل‌گیری طرح‌های کوچک و زودبازده را از مزایای اجرای این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: طرح‌های کوچک و زودبازده در استان به‌ویژه در مناطق روستایی در این برهه کنونی نیاز است که اجرایی شوند.

معاون استاندار ایلام، بهره‌گیری از ظرفیت مردم در اجرای پروژه‌های زودبازده را بااهمیت دانست و ادامه داد: از این طریق می‌توان با اعتبارات اندک، کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به‌منظور ایجاد توسعه و رسیدن به اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان مبلغ 108 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده است و این مبلغ در مراحل بعد به بیش از 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

کرمی ادامه داد: این تسهیلات خوب و ارزان‌قیمت از طرف دولت به سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، صنایع‌دستی و واحدهای کوچک اهدا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به استعدادهای موجود، ایجاد مجتمع‌های کشت و صنعت در استان می‌تواند بخشی از نیاز ما به زنجیره غذایی را رفع و بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان را نیز برطرف کند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: با اجرای طرح‌هایی برای مهار روان آب‌های فصلی می‌توان بخش زیادی از زمین‌های دیم و خشک استان را به زمین‌هایی آبی و با بازدهی بالا تبدیل کرد.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، شناخت ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل چهره‌های ملی استان در مرکز می‌توانیم پروژه‌هایی را در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

در پایان این نشست مصوب شد تا کمیته‌ای با عضویت دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل و ظرفیت شهرستان‌های استان با نگاه آمایشی شناسایی و آن‌ها را برای اجرای طرح‌های کوچک و زودبازده به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 1674398، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین