پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه مسؤولین استان ایلام است.

شعار سال: احمد کرمی در نشست هماهنگی ایجاد طرح‌های محرومیت زدایی با حضور سردار نعمان غلامی رئیس بسیج سازندگی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح‌های کوچک و زود بازده ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

وی زود به نتیجه رسیدن و مشاهده آثار و نتایج شکل گیری طرح‌های کوچک و زودبازده را از مزایای اجرای این طرح ها عنوان کرد و گفت: طرح‌های کوچک و زودبازده در استان به ویژه در مناطق روستایی در این برهه کنونی نیاز است که اجرایی شوند.

معاون استاندار ایلام، بهره‌گیری از ظرفیت مردم در اجرای پروژه های زودبازده را با اهمیت دانست و ادامه داد: از این طریق می‌توان با اعتبارات اندک، کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به منظور ایجاد توسعه و رسیدن به اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان مبلغ ۱۰۸ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده است و این مبلغ در مراحل بعد به بیش از 300 میلیارد تومان خواهد رسید.

کرمی ادامه داد: این تسهیلات خوب و ارزان قیمت از طرف دولت به سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، صنایع دستی و واحدهای کوچک اهدا می شود.

وی گفت: با توجه به استعدادهای موجود، ایجاد مجتمع های کشت و صنعت در استان می‌تواند بخشی از نیاز ما به زنجیره غذایی را رفع و بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان را نیز برطرف کند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: با اجرای طرح هایی برای مهار روان آبهای فصلی می توان بخش زیادی از زمین های دیم و خشک استان را به زمین هایی آبی و با بازدهی بالا تبدیل کرد.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی، شناخت ظرفیت ها و بهره گیری از پتانسیل چهره های ملی استان در مرکز می توانیم پروژه هایی را در حوزه های عمرانی و اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این نشست مصوب شد تا کمیته ای با عضویت دستگاه های ذیربط تشکیل و ظرفیت شهرستان های استان با نگاه آمایشی شناسایی و آنها را برای اجرای طرح های کوچک و زودبازده به سرمایه گزاران معرفی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۱۷۰۰۰۱۵۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
این دغدغه برای تموم استان های ایران وجود داره و تا ما ظرفیت های هر استان رو شناسایی نکنبم به هیچ عنوان نمیتونیم به این مهم دست پیدا کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین