پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۱۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: نیک‌اندیشی و نیکوکاری از صفات برجسته ایرانیان است.
شعار سال: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: نیک‌اندیشی و نیکوکاری از صفات برجسته ایرانیان است.

 محمد نوذری ظهر امروز در بیشتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: در تمام ادبیات فارسی و عصاره آن واژه‌هایی وجود دارد که مختص فرهنگ ایرانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:  این واژه‌ها در دل مطالب شعرا و نویسندگان و نخبگان و ... به چشم می‌خورد و یکی از این واژه‌ها موضوع نیکوکاری و خیراندیشی است.

وی ادامه داد: این واژه ها محصول ادبیات هزاران ساله ما بوده و در دل فرهنگ ایرانی جای دارد ایرانی‌ها مردمانی بودن که از گذشته ایام با نیک‌اندیشی و خیراندیشی حرکت‌های مهمی را انجام داده‌اند . هر زمان دل دل تاریخ کنکاش می‌کنیم می‌بینین که فرهنگ زیبای خیراندیشی و نیکویی و کمک به دیگران در آن جای دارد.

این مسؤول اضافه کرد: مردم ایران با غنای فرهنگی در دل تاریخ دارای ملتی با صفت‌های عالی و انسانی بوده که همراه مانند خورشیدی این صفات را تابانده‌اند.

* یک سوم فضاهای آموزشی استان ایلام نیازمند بازسازی و مقام‌سازی و استاندارد سازی است

مدیرکل نوسازی ، توسعه و جهیز مدارس استان دایلام نیز در این همایش گفت: رویکرد بیستمین جشنواره خیرین مذرسه ساز و شعار این همایش "نیک‌اندیشان جوان" بوده که باید فرهنگ مشارکت و مدرسه‌سازی را به دانش آموزان و جوانان منتقل و معرفی کنیم.

محمدرضا حیدری افزود: باید در آینده موضوع مدرسه و مدرسه‌سازی که اساس امر تعلیم و تربیت است در استان ایلام فاقد هرگونه مشکل سخت‌افزاری باشد.

وی ادامه داد: بی شک با حضور خیرین نیک اندیش تحولات شگرفی در حوزه مدرسه‌ سازی در استان ایلام روی داده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

این مسؤول اضافه کرد: یک سوم فضاهای آموزشی استان ایلام نیازمند بازسازی و مقام‌سازی و استاندارد سازی است و این مهم با همت دخیرین نیک اندیش قابل تحقق است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970224001195 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
حیف که هرچی داره میاد دیگه داره رنگ ایرانی بودنمون بی رنگ میشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
ما ایرانی ها از قدیم الایام و به ویژ ه بعد از اسلام همواره در صفات انسانی سرلوحه و الگوی جهانیان بوده ایم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین