پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس گفت: این گلایه به وزارت جهاد کشاوزی وارد است که در تنظیم بازار محصولات کشاورزی، دامی و طیور نتوانسته است موفق عمل کند که این مسئله به عدم برنامه‌ریزی این وزارتخانه برمی‌گردد.
شعارسال: عباس پاپی‌زاده با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ تحت تاثیر تلفات بیماری آنفولانزا است و متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی برنامه ریزی درستی در این بخش نداشته اند و ما به صورت تکراری هر شش ماه یک بار این وضعیت را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: درباره قیمت تخم مرغ مرتباً ما در کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» از وزارت جهاد کشاورزی خواسته ایم که یک برنامه جامعی در خصوص پایداری سطح تولید به کمیسیون ارائه دهد که تاکنون این مسئله محقق نشده است.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به تاثیر میزان جوجه ریزی در زمینه افزایش قیمت تخم مرغ بیان داشت: درکنار این موضوع بیماری آنفولانزا یکی از عوامل جدی افزایش قیمت تخم مرغ در یکسال گذشته بوده است و گله‌های مادری بسیاری تحت تاثیر این بیماری از بین رفتند.

پاپی‌زاده تاکید کرد: معقتدم مشکل افزایش قیمت تخم مرغ قابل حل است، اما باید وزارت جهاد کشاورزی برنامه مدون و جامعی در این زمینه تهیه کند و منتظر نماند تا بحران اتفاق بیافتد.

وی اظهار داشت: همچنین این گلایه به وزارت جهاد کشاوزی وارد است که در تنظیم بازار محصولات کشاورزی، دامی و طیور نتوانسته است موفق عمل کند که این مسئله به عدم برنامه‌ریزی این وزارتخانه برمی‌گردد.

                                                                           

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  میزان، تاریخ انتشار: 16اسفند 1396، کدخبر: 403171،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
وزارت جهاد کشاورزی اگر واقعا کارش درست بود کشاورزای بیچاره ما سال به سال بدبخت تر نمیشدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین