پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای بکارگیری بانوان توانمند در عرصه مدیریتی گفت: به زودی برای انتصاب چند بخشدار، از بانوان شایسته استان استفاده خواهد شد.

شعارسال: استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای بکارگیری بانوان توانمند در عرصه مدیریتی گفت: به زودی برای انتصاب چند بخشدار، از بانوان شایسته استان استفاده خواهد شد.

عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست با بانوان عضو شورا و دهیاری های استان بوشهر با بیان اینکه نباید زحمات دولت در توجه به بانوان را نادیده بگیریم، اظهار داشت: دولت جهت‌گیری بسیار خوبی برای استفاده از بانوان در جوانان دارد.

وی با بیان اینکه جهت گیری ما در شهرستان‌ها انتصاب بانوان در عرصه های مدیریتی است، اضافه کرد: حوزه سیاسی استانداری با جدیت موضوع انتصاب بانوان در عرصه های مدیریتی شهرستان ها را دنبال کنند.

استاندار بوشهر از انتصاب چند بانوی استان بوشهر به عنوان بخشدار خبر داد و افزود: بانوان در هر جایی که بودند خوب کار کردند و اگر میدان را برای فعالیت بانوان باز کنیم شایستگی خود را بیشتر نشان می دهند.

گراوند گفت: پس از انتصاب به عنوان استاندار ۲ تعهد را به دولت دادم که استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان بوده و نگاه ما این است که در حوزه بانوان و آقایان کادر سازی شود تا شایستگی خود را نشان دهند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مصمم به استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه های مدیریتی هستیم هر چند هم اکنون سهم بانوان در عرصه مدیریتی کم است و در حال حاضر از ۳۰ درصد سهم بانوان در عرصه مدیریتی تنها ۱۰ درصد آن محقق شده اما تلاش خود را برای ارتقا این سهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دولت در تحقق شعار خود در ارتباط با استفاده از بانوان در عرصه های مدیریتی جدی است، بیان داشت: باید در شهرستان ها مدیران زن منصوب شوند و حمایت استاندار پشت سر انتصاب بانوان شایسته در عرصه مدیریتی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 4247818، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
واقعا بوشهر با این مدیران روشنفکر خودش داره پیشرفت های مدنی و اجتماعی خودش رو به رخ شهرای دیگه میکشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین