پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه استخدام در شهرداری‌ها یا هر دستگاه دولتی تنها با مجوز رسمی انجام می‌شود گفت: استخدام بدون مجوز و سفارشی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

شعارسال: استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه استخدام در شهرداری‌ها یا هر دستگاه دولتی تنها با مجوز رسمی انجام می‌شود گفت: استخدام بدون مجوز و سفارشی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست شهرداران استان بوشهر در عسلویه با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری برای پذیرایی از مسافران نوروزی اظهار داشت: همه شهرداران استان تمام تلاش خود را برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمان نوروزی انجام دهند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت نوروز و حضور گردشگران برای معرفی توانمندی شهرها تصریح کرد: شهرداران زمینه را برای فعالیت صنوف مختلف و درآمدزایی برای شهر و شهروندان فراهم کنند و در این راه به آیین‌های بومی و محلی توجه کنند.

استاندار بوشهر، شهرداران را مدیران شهرها دانست و تاکید کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا با ابتکار و تدبیر راهکارهای جامع برای حل مسائل و مشکلات شهرها ارائه کنند و در این مسیر نباید تحت نفوذ کسی قرار بگیرند.

گراوند با تاکید بر حمایت از شهرداران مستقل به نقش مهم سازمان همیاری شهرداری‌ها پرداخت و بیان کرد: سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها به عنوان یک بازوی توانمند در کنار شهرداران قرار دارند که باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

وی با بیان اینکه واگذاری برخی پروژه‌های شهرداری به همیاری شهرداری‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد گفت:با واگذاری پروژه‌های اجرایی به همیاری شهرداری‌ها باید زمینه رشد و بالندگی این نهاد فراهم شود و با انعقاد قرارداد سازمان همیاری شهرداری‌ها با سایر دستگاه‌ها برای شهرداری‌های که خود سهام‌دار این سازمان هستند کسب درآمد کند.

استاندار بوشهر با اشاره به توانمندی نیروهای شهرداری افزود: همه به توانمندی نیروها فعال در شهرداری‌ها اعتقاد دارند و از طرف دیگر به کمبود نیروی انسانی متخصص در این دستگاه‌ها نیز آگاهی وجود دارد.

گراوند با تاکید بر اینکه استخدام در شهرداری‌ها یا هر دستگاه دولتی تنها با مجوز رسمی انجام می‌شود گفت: استخدام بدون مجوز و سفارشی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی، از شهرداران استان خواست عملکرد شهرداری‌ها با استفاده از رسانه استانی صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به مردم تشریح کنند تا مردم از کم و کیف عملکرد دولت آگاه شوند و در این راستا شهرداران در میان مردم در ستادهای اقامه نماز جمعه و مساجد برای تشریح عملکرد دولت حضور یابند.

استاندار بوشهر شهرداری‌ها را موتور توسعه شهرها خواند و از آنان خواست با دقت و نظم و انضباط به سوی توسعه شهرها گام برداند و در این راه به قوانین و مقررات توجه داشته باشند.

گراوند با تاکید بر همکاری شهرداری‌ها با همه دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد امور و توجه به قوانین و مقررات خاطر نشان کرد: در سال گذشته افزون بر 6 میلیون گردشگر که چند برابر جمعیت این استان است از نقاط دیدنی این استان بازدید کردند که ضروری است برای پذیرایی شایسته از این مهمانان و همچنین استفاده از صنعت توریسم داخلی برای در آمدزایی در شهرها از این فرصت استفاده شود.

وی با تاکید بر توجه به زیباسازی شهرها افزود: در بازدیدی که از حومه شهر بوشهر و تنگک‌ها در شهر بوشهر شد سیمای این شهر شایسته نام این شهر و استان بوشهر نیست و ضروری است که با شتاب و دقت لازم برای عمران شهری در این مناطق اقدام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 1679899، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
ما زمانی در ایران پیشرفت میکنیم که کارهای با رانت و .. جلوش گرفته بشه! ادما با هم هیچ فرقی نداشته باشن!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین