پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای اسلامی کرج از فعالیت بیش از 50 مدیر دیپلمه و زیردیپلم در شهرداری خبر داد و گفت که مدیریت نادرست آنها منجربه از بین رفتن وقت و پول مردم شده است.

شعار سال: حسین محمدی امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور، اظهار داشت: متاسفانه 50 نفر از مدیران ارشد شهرداری کرج تحصیلاتی در حد دیپلم و زیر دیپلم دارند کهتاسف بار است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع انسانی و افراد فارغ التحصیل و چهره های علمی و دانشگاهی موجود در شهرداری، انتصاب مدیران راهبردی از بین افراد کم سواد، خیانت به وقت و مال مردم و شهر است.

عضو شورای شهر با انتقاد از گزینش های سفارشی و فامیلی در شهرداری کرج، تصریح کرد: استخدام های ناعادلانه شهرداری از رشد نیروهای متخصص و توانمند، جلوگیری کرده و باعث شده مصوبات مهم شهر، اجرایی نشود.

وی با تاکید بر مصوبات نوسازی حمل و نقل عمومی و خارج کردن ناوگان فرسوده و جایگزین آن بابی آرتی، همچنین نصب کاتالیروز بر روی تاکسی ها، گفت: این مصوبات در راستای سلامت شهروندان است که عمدتا بابلاتکلیفینقطهضعف مدیرانی ناشی می شود که با بی تدبیری و حماقت، انتخاب و در پست های مهم شهری منصوب شدند.

وی افزود: با توجه به 15 مصوبه و تذکر کمیسیون محیط زیست، شهرداری تا کنون اقدام عملیاتی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران شهری و ستاد مدیریت مخاطرات شهری، نداشته که این نشان از بی اهمیتی شهرداریبه جایگاه نظارتی شورای شهر است.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای کرج گفت: شهر کرج و شهروندان آن بارها به واسطه بی برنامه بودن مدیراندر حوادث طبیعی و غیر طبیعی، خسارت های زیادی پرداخت کرده که ادامه این روند مشکل ساز خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 13 تیر 93، کد مطلب: 640966: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین