پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
وزیر بهداشت از ورود و به‌کارگیری خانم‌های تکنسین فوریت‌های پزشکی در سازمان اورژانس کشور برای انجام ماموریت‌های عملیاتی اورژانس خبر داد.

شعارسال:وزیر بهداشت از ورود و به‌کارگیری خانم‌های تکنسین فوریت‌های پزشکی در سازمان اورژانس کشور برای انجام ماموریت‌های عملیاتی اورژانس خبر داد.

سید حسن هاشمی در افتتاح 115 پروژه سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: امروز خوشحال هستم که دکتر کولیوند - سرپرست سازمان اورژانس کشور به بنده اطلاع داد که از سال آینده خانم‌ها نیز وارد سازمان اورژانس کشور می‌شوند.

وی با ابراز خوشحالی از به‌کارگیری خانم‌ها در سازمان اورژانس کشور که حتما رقیب خوبی برای آقایان تکنسین فوریت‌های پزشکی می‌شوند، ادامه داد: حتما نیروهای تکنسین فوریت‌های پزشکی برای دیدن فعالیت‌های اورژانس کشورهای موفق جهان به این کشورها اعزام شوند تا تجربه و علم نیروی اورژانس افزایش یابد.

وزیر بهداشت همچنین با توصیه به مردم در سفرهای نوروزی و ایام عید بر پرهیز از پُرخوری تاکید ویژه ای کرد و خطاب به نیروهای اورژانس نیز عنوان کرد: نمی‌توانم برای شما روزهای راحتی را آرزو کنم زیرا اکثر شما در ایام نوروز شیفت هستید تا مردم کشور به راحتی نوروز ایمنی را تجربه کنند.

شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 21 اسفند 96، کدخبر: 1678792 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین