پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
در نشست معاون سیما و مدیران شبکه‌ها با خبرنگاران اعلام شد ۹ شبکه سیما برای ساعات پایانی سال ۹۶ و آغاز سال ۹۷ ویژه برنامه تدارک دیده‌‌اند.

شعارسال:در نشست معاون سیما و مدیران شبکه‌ها با خبرنگاران اعلام شد ۹ شبکه سیما برای ساعات پایانی سال ۹۶ و آغاز سال ۹۷ ویژه برنامه تدارک دیده‌‌اند.

از آنجا که نخستین روز سال ۹۷ با سالروز شهادت امام هادی (ع) مصادف است، ویژه برنامه‌های تحویل سال و شب شهادت آن امام همام رنگ و بوی مناسبتی به خود می‌گیرد.

شبکه یک سیما ویژه ‌برنامه «یک یک» را با اجرای سیدعلی ضیا از شنبه (۲۶ اسفند) آغاز می‌کند و در ساعات تحویل سال این برنامه با حال و هوای مناسبتی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی و محمد سلوکی پخش خواهد شد.

«بهار نارنج» برنامه تحویل سال شبکه سه سیما اعلام شد که چند روز قبل از تحویل سال با اجرای احسان علیخانی روی آنتن خواهد رفت.

شبکه چهار سیما امسال ویژه برنامه‌ای از جنس برنامه‌های ادبی و فرهنگی شبانه‌اش را برای پخش در لحظات تحویل سال تدارک دیده است و مخاطبان خود را پای‌ «سفره هفت‌سین فرهنگی» می‌نشاند.

ویژه برنامه تحویل سال شبکه چهار امسال از پایتخت کتاب ایران، شهر کاشان پخش می‌شود و پس از تحویل سال در استودیو با محمد صالح علا و قصه‌خوانی‌هایش ادامه می‌یابد.

برنامه تحویل سال «شب فیروزه‌ای» از برج میلاد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

شبکه نسیم برنامه «دورهمی» را به شکل ویژه برنامه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پخش می‌کند. شبکه آموزش هم پیش از تحویل سال نو به استقبال نوروز خواهد رفت و این ماموریت را به برنامه «پنجره‌ها» محول کرده‌است. این برنامه با عنوان «پنجره‌های نوروزی» با اجرای مجید واشقانی از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه تا روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه میهمان مخاطبان خواهد بود.

شبکه جام جم «فرش فیروزه‌ای» را در لحظات تحویل سال برای مخاطبان خارج از مرزهای ایران پهن می‌کند و آقایان رهبرحقیقت و هومن ستوده اجرای این برنامه ها را بر عهده می‌گیرند.

شبکه افق نیز با ویژه برنامه‌ای متنوع مخاطبان خود را در دقایق پایانی سال ۹۶ همراهی می‌کند.


شعارسال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 21 اسفند 96، کدخبر: 603446، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
صدا و سیما دیگه روز های اوجش گذشته است و بهتره یه تغییر اساسی در برنامه های خود بدهد تا دوباره رغبت جوانان به این سمت گرایش یابد
ا.ح75
ناشناس
Norway
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
این صدا و سیما انقدرر بین مردم اعتبار خودش رو از دست داده که فکر نکنم دیگه کسی براش مهم باشه این جداول
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
صدا و سیما در چند سال گذشته خیلی خوب عمل کرده و برنامه ها و خبر های مفرح یی گذاشته ، در بخش خبری ها اخبار رو به طور تمام و کمال پوشش میده که این خودش بی سابقه س در تاریخ یک شبکه تلوزیونی
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین