پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
تلویزیون برای تعطیلات سال جدید؛ ۴ سریال به همراه مجموعه «کلاه قرمزی» را آماده نمایش دارد که در این ایام روی آنتن خواهند رفت.

شعارسال: تنها یک روز با آغاز سال ۱۳۹۷ فاصله داریم و این در حالی است که امسال تلویزیون سهم بزرگی در جشن بهاری ۹۷ دارد، سریال‌های نوروزی مجموعه‌هایی است که مخاطبان پروپاقرص رسانه ملی را ذوق‌زده کرده تا جایی که برای رسیدن به زمان پخش آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنند.

در این گزارش از ساعت پخش، بازپخش و هر آنچه که لازم است در مورد این مجموعه‌ها بدانید، مطلع خواهید شد.

مجموعه «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب، از اول فروردین هر شب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

«کلاه قرمزی» پای ثابت برنامه‌های نوروزی از شبکه دو سیما بود؛ برنامه‌ای که ناخودآگاه با خاطره سازی‌‌های فراوان نه تنها مخاطب کودک را بلکه جوانان و بزرگسالان را پای تلویزیون می‌نشاند.

این مجموعه عروسکی سال گذشته تا نیمه راه و اواسط بهمن ماه تولید خود را ادامه داد؛ اما بنا بر تصمیم گیری‌های انجام شده و یا سیاستگذاری‌های درون سازمانی عید ۹۶ به روی آنتن نرفت. گرچه غیبت یک ساله مجموعه کلاه قرمزی مخاطبان بسیاری را دلتنگ کرد، اما خبر خوش این است که طبق شنیده ها امسال مجموعه کلاه قرمزی در نوروز ۹۷ به روی آنتن می‌رود.

البته آنگونه که در خبرها آمده تعداد قسمت‌های کلاه قرمزی ۹۷ ، ۱۵ قسمت نیست؛ چراکه نوروز امسال با مناسبت هایی چون شهادت امام هادی (ع) و وفات حضرت زینب (س) همزمان شده و طبیعتاً قسمت‌های این مجموعه کمتر خواهد بود.

گفتنی است؛ مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب و حمید جبلی و تهیه کنندگی حمید مدرسی سالیان متوالی در ایام نوروز مهمان خانه ها بود و سال گذشته شاهد درگذشت دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی بودیم.

سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم، از اول فروردین هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما و بازپخش آن ساعت ٢ بامداد ، ١٠ و ١٤:٢٠ است.

سامان مقدم فصل اول سریال «دیوار به دیوار» را امسال روانه آنتن شبکه سه سیما کرد و با استقبال خوبی مواجه شد، حالا او به همراه حمید رحیمی نادی تهیه کننده کار در حال تصویربرداری فصل دوم این سریال هستند تا آن را برای نوروز 97 آماده و روانه آنتن شبکه سه کنند.

البته گفته می‌شود که تولید سریال جدید سامان مقدم تا اواسط فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت و همین عامل می‌تواند باعث شود «دیوار به دیوار 2» از پخش نوروزی خارج و به زمان دیگری موکول شود.

گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله و... در فصل اول این سریال به ایفای نقش پرداختند. در فصل دوم ژوله حضور ندارد و بازیگران دیگری هم به کار اضافه شده‌اند.

حدود یک هفته است که علی قربان زاده و میترا حجار به عنوان بازیگران جدید به این سریال پیوسته و جلوی دوربین رفته اند.

«دیوار به دیوار ۲» ادامه داستان پنج خانواده را روایت می کند که به خانه جدید نقل مکان کرده‌اند و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی، از اول فروردین هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما و تکرار آن ساعت ١بامداد، ١٢ و ١٦ خواهد بود.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مجید اوجی در حال ساخت است و هم اکنون عوامل این سریال در جزیره کیش مشغول تصویربرداری آن هستند.

«تعطیلات رویایی» مجموعه نوروزی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما است که در 15 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است. این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌هاى رحیم و رستم را به تصویر می کشد که در شیراز سکونت دارند.

برادر کوچکتر که وضع مالى بهترى دارد سال پیش براى تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را به هزینه خود به کیش ببرد، غافل از اینکه آن‌ها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهایى می‌شود.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم، از اول فروردین هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما و بازپخش آن ساعت١٠:٣٠، ١٤:٤٥ و ١:٣٠بامداد از شبکه یک و ساعت٢٣:٣٠ از شبکه افق خواهد بود.

سیروس مقدم پس از تولید مجموعه موفق «پایتخت» پای ثابت شب‌های نوروزی شده است. البته او سال گذشته سریال "علی البدل" را برای پخش برای شب‌های ماه رمضان تولید کرد، اما بعد تصمیم گرفته شد این سریال با همان گروه بازیگران برای ایام نوروز آماده تولید شود، با این تفاوت که داستان از فضای شهری خارج شد و به دل شهر و روستا رفت.

حالا پس از وقفه یک ساله قرار است نوروز 97 "پایتختی"‌ها به تلویزیون برگردند. "پایتخت 5" روایت خانواده نقی معمولی است که برای کار دیگری وارد یک کشور می‌شوند و در یک حادثه‌ای در نقطه‌ای سقوط می‌کنند که حتی نمی‌دانند کجاست؟ مکان برایشان مشخص نیست و زمانی که چشمشان را باز می‌کنند در موقعیتی قرار می‌گیرند که شوکه می‌شوند.

حال باید دید نقی معمولی، هما، ارسطو و بابا پنجعلی در مقابله با داعشی‌ها چه می‌کنند و این سریال نوروزی را تا کجا پیش می‌برند. محسن تنابنده در نقش نقی، ریما رامین فر در نقش هما، احمد مهرانفر در نقش ارسطو و علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «هیئت مدیره» به کارگردانی مازیار میری، از اول فروردین هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما و بازپخش ساعت ١١ و ۱۷ است.

میری که سال گذشته فیلم سینمایی «سارا و آیدا» را روانه سینماها کرد، پس از تولید این اثر به سراغ ساخت «هیئت مدیره» رفت. این سریال به تهیه کنندگی مهران رسام به زندگی زوج جوانی می‌پردازد که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقات تازه‌ای می‌شوند.

پیش از این قرار بود «هیئت مدیره» در سی قسمت تولید و پخش شود، اما به سفارش شبکه در 100 قسمت تولید خواهد شد و گروه این‌ روزها در مرحله فاز اول مشغول به فیلمبرداری هستند.

حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضادلاوری، رابعه مدنی ،الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوودنژاد، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، فرید سجاد حسینی وثریا قاسمی، مریم امیرجلالی، فریده سپاه منصور، مسعود کرامتی، سیاوش طهمورث در « هیئت مدیره» ایفای نقش می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396، کدخبر: 366463، www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
امیدواریم کیفیت برنامه های نوروزی نسبت به سال های پیش افزایش محسوس تری داشته باشه و مردم رو از مشاهده رسانه های بیگانه بی نیاز کنه
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
صدا و سیما هزینه های هنگفتی برای نمایش این سریال ها و فیلم ها کرده انشالله که مورد پسند همه قرار بگیره
ا.ح75
ناشناس
Canada
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
فقط و فقط کلاه قرمزی اصلا جزیی از سنت عید شده این مجمدعه دوست داشتنی
س.د۷۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
خداروشکر امثال نسبت به سال های پیش سریال های با کیفیت تری می خواد پخش بشه
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین