پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
آمارهای جدید نشان می‌دهد بیش‌ترین نرخ باروری و زاد و ولد در بین حکومت‌های غربی در سال ۲۰۱۶، مربوط به رژیم صهیونیستی و فلسطین اشغالی بوده است.

شعارسال: اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی گزارش داد که میزان زاد و ولد در اراضی اشغالی بیشترین میزان در بین حکومت‌های غربی با 3.11 فرزند در ماه بوده است.

بر این اساس، در بیشتر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نرخ باروری طی سال‌های اخیر 2.1 فرزند در ماه بوده، رقمی که برای حفظ جمعیت از کاهش یافتن، پایین‌تر است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» بیشترین نرخ باروری در آمار سال 2016 اسرائیل، متعلق به زنان مسلمان با 3.29 فرزند در ماه است. کمترین میزان زاد و ولد نیز مربوط به زنان پیرو آیین‌های متفرقه (بودائی، هندو، سامری و ...) با 1.64 فرزند در ماه بود.

طبق این آمار، 73.9% از کودکان متولد شده در فلسطین اشغالی در سال 2016 متعلق به زنان یهودی، 20.7% از مادران مسلمان، 1.4% از مادران مسیحی، 1.3% متعلق به مادران دروز و 2.6% از مادرانی مربوط به آیین‌های دیگر بوده است.

این درحالی است که سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دستگاه‌های درمانی کشورهای درحال توسعه و جهان سوم (وزارتخانه‌های بهداشت) را به اجرای طرح موسوم به برنامه کنترل جمعیت موظف کرده است. این برنامه با محوریت شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر خانواده‌ها را به داشتن کمتر از دو فرزند ترغیب (وبعضا مجبور) می‌کند.


صهیونیست‌ها بیشترین نرخ زاد و ولد را در حکومت‌های غربی دارند


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 13961223000806، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
این جنگی برای بهره برداری بیشتر از جهان است ؛ اسرائیل فکر میکند با جمعیت بیشتر قدرت سیاسی نظامی خودش در جهان افزایش پیدا میکند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
این آمار در کشور های توسعه نیافته و فقیر آفریقایی هم وجود دارد منتهی با این تفاوت که سطح امکانات در اسرائیل جوابگوی تعداد زیادی فرزند است بر خلاف کشور های دیگر
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین