پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
استاندار قم بر ضرورت اهليت سنجي متقاضيان استقرار در شهرك‌هاي صنعتي در كنار حمايت از سرمايه گذاري با هدف جلوگيري از معطل ماندن سرمايه‌هاي ملي تاكيد كرد.

شعارسال: استاندار قم بر ضرورت اهليت سنجي متقاضيان استقرار در شهرك‌هاي صنعتي در كنار حمايت از سرمايه گذاري با هدف جلوگيري از معطل ماندن سرمايه‌هاي ملي تاكيد كرد.

سید مهدی صادقی در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: به همان میزان که خواستار حمایت از سرمایه گذاری و مدیران واحدهای تولیدی هستیم به همین میزان نیز بر شناخت توانمندی، تخصص و اهلیت سرمایه گذار نیز تاکید داریم.

وی ارائه مشاوره و بررسی توانمندی‌ها به سرمایه گذاران و متقاضیان استقرار در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم را لازم و ضروری برشمرد و گفت: این اقدام سبب می‌شود در آینده مدیر واحد صنعتی با توجه به شناخت از توانمندی‌های خود کمتر با مشکل روبه‌رو شده و همچنین از تعطیلی و یا کاهش سطح تولید نیز کاسته شود و از سوی دیگر سرمایه‌های ملی معطل نماند.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این جلسه اهلیت سنجی سرمایه گذاران در این شرکت را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مشکلاتی که امروز برخی از مدیران و سرمایه گذاران با آن در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با آن روبه‌روهستند عدم همین شناخت از توانمندی خود و بازار و عرصه صنعت بوده است.

وی افزود: با همین هدف کلینیک سیار مشاوره کسب و کار برای ارائه مشاوره‌های مورد نیاز واحدهای متقاضی، سرمایه گذاران جدید و علاقمندان در این زمینه با حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمت رسان در سطح استان کرده‌ایم که به صورت دوره‌های و اطلاع قبلی در سطح شهرک‌های صنعتی حضور پیدا کرده و با ارائه مشاوره‌های لازم واحدهای تولیدی را یاری می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1396، کدخبر: 13961226000546، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
واقعا باید با یک سرسی تضمین ها مشخص کنن ایا کسی که این واحد در اختیارش قرار میگیره ایا واقعا توان و قصد ایجاد اشتغال تولید را داره یا خیر
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
این مسیلخه به پایداری شهرک های صنعتی و صنایع کمک بزرگی میکنه و از مشکلات ثانویه جلوگیری می کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین