پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۲۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با بیان اینکه سوریه به سمت تجزیه ای فاجعه بار پیش می رود گفت که در صورت عدم دستیابی به یک راه حل سیاسی فراگیر، داعش بار دیگر به سوریه باز خواهد گشت.
شعارسال: «استیون دی میستورا» در مرکز مطالعات عالی در ژنو گفت: حقیقت این است که تجزیه آرام سوریه که از مدتی پیش جریان دارد و نیز فقدان کنترل مناطق مختلف سوریه که هم اکنون شاهد آن هستیم، تاثیری فاجعه بار نه تنها بر سوریه بلکه بر کل منطقه خواهد داشت.

وی بر حل و فصل فراگیر بحران سوریه با مشارکت تمامی اقشار مختلف مردم این کشور تاکید کرد.

گروه کشورهای غربی - عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا از هفت سال پیش با راهبرد سرنگونی دولت قانونی سوریه سبب شدند، ده ها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به این کشور گسیل و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی برخوردار شوند.

این اقدام های ضدسوری سبب تشکیل ده ها گروه تروریستی شد که افزون بر قتل عام و کشتار صدها هزار نفر در سوریه و عراق و همچنین ویرانی دو کشور، آوارگی میلیون ها عراقی و سوری را در پی داشته است، با این روند همچنان گروه کشورهای غربی - عربی به حمایت از گروه های مسلح و تروریستی ادامه می دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 29 اسفند 1396 ، کدخبر: 764076 ، www.khabaronline.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
1
0
سوریه شده است مکانی برای انتقام گیری های سیاسی کشور های مختلف ؛ تنها راه بازگشت آرامش به این کشور این است که امور را به مردم واگذار کنیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
واقعا چرا باید از همه پرسی ترسید؟ از همه طرف هاییی که تا الان در مسائل سوریه دخالت داشتن خواسته بشه ک ناظر بر یک همه پرسی توسط مردم سوریه باشن! بذارید به تایید جهانی برسه مسائل سوریه! این هممه بهم ریختگی بی معناست تو جهان امروز!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
سوریه از سال های پیش میتوانست با انجام یک سری اصلاحات زمینه را برای رضایت عمومی مردم فراهم کنه ؛ اما خود دولت سوریه در این زمینه کوتاهی هایی انجام داده بود که نباید میداد ، بهر حال آقای بشار اسد بهتر است یک انتخابات آزاد و عادلانه ای در کشور ایجاد کند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
مسئله سوریه را تنها مردمش میتوانند حل کنند ؛ چرا یک رفراندوم همگانی برای بررسی اوضاع کلی سوریه برگزار نمیشود تا معلوم شود مردم این کشور طرفدار این تروریست ها هستند یا دولت قانونی سوریه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
اگه انقدر دخالت های شیطان بزرگ نبود قطعا مشکلات خیلی زودتر از اینها حل می شد
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین