پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۹
سرپرست اداره کل سلامت معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت:باید برای ارائه تورهای "سلامت"و جذب گردشگر در این حوزه نیز برنامه ریزی و اقدام شود.

شعارسال: زینب نصیری در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهر تهران اظهار داشت: شاهد اتقافات خوبی در حوزه توسعه گردشگری و جذب گردشگر از سوی شهرداری تهران هستیم.

وی افزود: همکارانمان در ستاد گردشگردی توانسته اند با ایجاد ایستگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی و نقاط مختلف شهر تهران،اقدامات مطلوبی را برای هدایت میهمانان نوروزی به مراکز گردشگری شهر تهران انجام دهند.

سرپرست اداره کل سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ادامه داد: تورهای خوب یک و نیم روزه تهرانگردی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران برای گردشگران و میهمانان نوروزی شهر تهران پیش بینی شده که هم اماکن مذهبی و هم مکان های تفریحی و گردشگری در برنامه ی این تورها گنجانده شده و شاهد تنوع هستیم.

این مقام مسئول پیشنهاد داد: امید است در سال های آتی بین حوزه "سلامت "و "گردشگری"نیز پیوند و ارتباط ایجاد و فضاهای خوب حوزه سلامت نیز به گردشگران معرفی شود.

نصیری گفت: ان شاءالله در آینده برای برگزاری تورهای سلامت نیز برنامه ریزی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6فروردین1397 ، کدخبر: 4258492: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
خدا این اقای هاشمی رو برای ما نگه داره! واقعا خیلی خوب داره کار میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین