پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
پایگاه اورژانس جاده‌ای در روستای کوره بخش اوز لارستان افتتاح شد.

شعار سال: در مراسمی با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، نوری ساری معاون اورژانس کشور، جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از مسئولان محلی، پایگاه اورژانس جاده ای در روستای کوره بخش اوز لارستان افتتاح شد.

به گفته مسعود حاجی رجبی مسئول اورژانس لارستان، این پایگاه اورژانس در زمینی به مساحت 300 متر مربع با زیربنای 150 متر مربع با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به همت خیراندیش محلی شهریار قائدی ساخته شده است.

وی ادامه داد: این پایگاه برای ارائه خدمات به مردم روستای کوره و دیگر روستاهای همجوار و پوشش خلاء موجود بین دو پایگاه اورژانس جاده ای و کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار و یا مصدوم احداث شده است.

حاجی رجبی تصریح کرد: در این پایگاه 6 پرسنل تکنسین فوریت های پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس بصورت 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به بیماران و مصدومین از حادثه هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:606945، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
واقعا هرچقدر بتونیم به روستاهای خودمون کمک های مختلف کنیم به کل کشور کمک کردیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین