پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۰۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
طبق ادعای یک محقق و نظریه‌پرداز، در مریخ منطقه‌ای وجود دارد که دارای پوشش جنگلی است و حتی حیوانات در آن منطقه زندگی و از درختان تغذیه می‌کنند.
شعارسال:طبق ادعای یک محقق و نظریه‌پرداز، در مریخ منطقه‌ای وجود دارد که دارای پوشش جنگلی است و حتی حیوانات در آن منطقه زندگی و از درختان تغذیه می‌کنند.

کشف گله ای حیوان در مریخ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک محقق و نظریه پرداز تئوری توطئه با استناد به تصاویری که با کمک گوگل ارث از مریخ به دست آورده ادعایی عجیب و شوک آوری را مطرح کرده است. " نیئل ایوانز" می گوید او گله ای از حیوانات عجیب را در مریخ پیدا کرده است. بنا به ادعای عجیب او در این تصاویر حتی منطقه ای دیده می‌شود که دارای پوشش گیاهی و جنگلی است و این حیوانات به راحتی غذای خود در آنجا تهیه می‌کنند.

ایوانز در این خصوص گفت: " به باور من این منطقه، دارای اکوسیستم جانوری در مریخ است. من روی این قسمت از نقشه ساعتها مطالعه کردم و آن را با مناطق مشابه روی زمین مقایسه کردم.

او افزود: " اگرچه این تصاویر دارای رزولوشن پایینی است اما براحتی می توان خطوط آب ( رودخانه ها) ، دریاچه و حتی پوشش گیاهی را که حیات آن به آب بستگی دارد در این منطقه از مریخ مشاهده کرد.

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از 3300 بیننده داشته است.



شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار11فرودین 96،کدخبر: 6485423، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
چه جالب ادم میمونه حتی چی بگه اصلا! اگه حیوانات میتونن پس انسان هم میتونه کم کم برای حیات به مریخ رو بیاره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
حدیث داریم در این رابطه که ما در این کائنات تنها نیستیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
چقدر جالب و هیجان انگیزه .....کاش فیلمش رو بشه پخش کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین