پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و مسئولان کشور گفت: هیئت نامه ای به وزارت اطلاعات نوشته و درخواست کرده تا اسامی 210 مدیر 2 تابعیتی را به هیئت اعلام کند.
شعارسال: جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تحقیق و تفحص مجلس از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه گفت: گزارش ما نهایی و برای قرائت در صحن مجلس تحویل هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی افزود: این گزارش حدود 35 صفحه است که برای مطرح شدن در صحن مجلس به زیر چاپ رفته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و مسئولان کشور با بیان اینکه این گزارش در جلسات اولیه مجلس در سال جدید قرائت خواهد شد، افزود: همچنین در همین راستا طرح اصلاح قانون تابعیت تهیه و به امضای بیش از 70 نماینده رسیده که قرار است در دستور کار نمایندگان قرار گیرد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در خصوص مدیران 2 تابعیتی و دارای گرین کارت گزارش خوبی را به هیئت تحقیق و تفحص مجلس ارائه کرده، افزود: در این گزارش آمده که در 2 سال گذشته وزارت اطلاعات به استعلام دستگاههای مختلف برای انتصاب 210 نفر در پست های مدیریتی، پاسخ منفی داد و صلاحیت آنها را تائید نکرد چرا که این افراد دارای تابعیت مضاعف یا گرین کارت بودند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: هیئت تحقیق و تفحص مجلس در نامه ای به وزارت اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آنها، خواستار ارائه اسامی این 210 نفر شد.

وی افزود: ما منتظر جواب وزارت اطلاعات به هیئت تحقیق و تفحص مجلس و ارسال اسامی هستیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 13فروردین 1397، کدخبر: 3970113025  ،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
مدیران دو تابعیتی به منزله یک سم برای سیستم های اداری کشور هستند و به راحتی میتوانند پس از اختلاص به خارج از کشور فرار کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
من شنیده بودم که خیلی از این سازمان ها این مدیران رو لو نمیدن و میخوان نگهشون دارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین