پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸، در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
شعارسال: سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸، با حضور ۴۷۸ تیم داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 این مسابقات در ۳ بخش لیگ‌های دانش آموزی، دانشجویی و بخش کاربردی در سالن‌های ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ نمایشگاه‌ بین المللی تهران برگزار شد.

دکتر موسی خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ آزاد ایران با اشاره به رشد کمی و کیفی شرکت کنندگان سیزدهمین دوره مسابقات روبوکاپ گفت: امسال به لطف خداوند شاهد حضور کیفی تیم های شرکت کننده در بخش دانش آموزی هستیم که در سال گذشته اگر ۵۰ درصد تیم ها حایز شرایط می شدند در این دوره از مسابقات ۷۵ درصد تیم های دانش آموزی به مسابقات راه پیدا کردند که رشد خوبی به لحاظ کیفی است؛ از نظر تعداد هم شاهد حضور چشمگیرتر دانش آموزان هستیم تا جایی که مجبور شدیم زمین‌های مسابقات را به ۱۸ زمین افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات بدون اتکا به بودجه دولتی برگزار می شود، افزود: از دفتر رهبر معطم انقلاب، دولت محترم، وزارت صنعت، نمایشگاه بین المللی، معاونت علمی و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و حامیان مالی که در برگزاری این مسابقات کمک کردند تشکر می‌کنم.






















شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ، تاریخ انتشار: 18فروردین 1397، کدخبر:  402142 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین