پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
استاندار قزوین گفت: شتاب‌دهنده بزرگ ملی کشور در حال احداث در قزوین است‌. همچنین ۱۰ شتاب‌دهنده بزرگ دنیا در آینده‌ای نزدیک نیز در این شهر احداث خواهد شد.

شعارسال: استاندار قزوین گفت: شتاب‌دهنده بزرگ ملی کشور در حال احداث در قزوین است‌. همچنین ۱۰ شتاب‌دهنده بزرگ دنیا در آینده‌ای نزدیک نیز در این شهر احداث خواهد شد.

 عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آیین افتتاحیه دومین دوره مسابقات ملی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه که هم‌اکنون در جزیره کیش به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین درحال برگزاری است اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به‌عنوان سرآمد واحدهای دانشگاهی کشور فعالیت‌های خوبی را در حوزه‌های علمی٬ فرهنگی و آموزشی داشته که تمام این فعالیت‌ها مرهون زحمات موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین و همکارانشان در طول سالیان اخیر است.

وی با بیان اینکه شهر قزوین استعدادهای زیادی در توسعه علمی دارد٬ افزود: شتاب‌دهنده بزرگ ملی کشور در حال احداث در قزوین است‌. همچنین ۱۰ شتاب‌دهنده بزرگ دنیا در آینده‌ای نزدیک نیز در این شهر احداث خواهد شد.

استاندار قزوین عنوان کرد: در آینده قزوین مهم‌ترین مرکز علمی کشور به لحاظ فناوری‌های علمی و شتاب‌دهنده‌ها خواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکانیوز ، تاریخ انتشار:16 آذر 1397 ، کدخبر:988940 ،www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین