پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت:همه جوانان مدال‌آور مسابقات رباتیک در باشگاه پژوهشگران جوان به کار مشغول خواهند شد تا به سمت تولیدات دانش بنیان برویم.
شعارسال: مراسم اهدای مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در مسابقات جهانی کانادا به موزه آستان قدس رضوی بعدازظهر پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد. دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تبریک این موفقیت گفت: این افتخارات نتیجه تلاش شبانه روزی جوانان است.

وی افزود: این مراسم نشان می‌دهد این دانشجویان علاوه بر تفکر عمیق و تلاش، بال ایمان هم داشتند. اگر دو بال علم و ایمان در این نخبگان وجود نداشت، نمی‌توانستند به قله‌های موفقیت در عرصه‌های جهانی دست یابند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان ما توانستند بین دانشجویانی از برترین دانشگاه‌های جهان که امکاناتی بیشتر از ما در اختیار دانشجویان‌شان قرار می‌دهند؛ به موفقیت برسند. دانشجویان ما از شعار «ما می‌توانیم» گذشتند و به «ما توانستیم» رسیدند.

رهبر اظهار داشت: امروز، روز نمایش ایمان این عزیزان است. آنها با توسل به ائمه اطهار در کنار بارگاه ثامن الحجج ایمان‌شان را به دنیا نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شعار ما دانشگاه مسئله محور است. دانشگاهی که می‌خواهد با اتکا به علم و دانش به معیشت مردم و رفع مشکلات آنها کمک کند.

رهبر با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره نقش دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به داد مردم برسد و برای حل مسائل راه حل ارائه دهد. تولید علم باید به تولید ثروت و شغل ختم شود. بنابراین استراتژی حل مسئله را دستور کار قرار داده‌ایم اما با کدام ابزار؟ اولین سرمایه ما، سرمایه انسانی و همین جوانان هستند. کسانی که این افتخارآفرینی‌ها را داشتند قطعا می‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند.

رئیس دانشگاه افزود: امروز بعضی‌ها در دنیا می‌خواهند ما را در محاصره علمی قرار دهند اما جوانان ما ثابت کردند که می‌توانند شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشند. من دست این جوانان را می‌بوسیم. ما در مرز تبدیل علم و دانش به ثروت هستیم. ما باید در سراسر دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی کنیم تا مسائل جامعه را حل کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: همه این جوانان در باشگاه پژوهشگران جوان به کار مشغول خواهند شد تا به سمت تولیدات دانش بنیان و تولید ثروت برویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 8 تیر 1397 ، کدخبر: 400588 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
ا.ف75
یک زمان به تمام مدال آوران ربوکاپ در زمینه های مختلف رباتی یک فلش هدیه داده شده بود که بسیار آن موقع‌ها صدا کرده بود این نشان می‌دهد که امروزه این رویکرد تغییر کرده و اوضاع رو به مثبت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
من جای اونا باشم سعی میکنم اگه مدال جهانی دارم از ایران برم چون جای پیشرفت براشون در سطح جهان خیلی بیشتر میشه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین