پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

شعارسال: ریاست بابایی بر دانشگاه ملایر در حالی به پایان رسید که بسیاری از کارشناسان بر طولانی بودن مدت این سرپرستی اعتراض داشتند و معتقد بودند که مدت حضور سرپرست نباید بیش از سه ماه باشد.

یک مقام مسئول در این دانشگاه در مورد علت این تغییر در دانشگاه ملایر ، گفت: بابایی از زمان وزیر سابق وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری انتخاب شد و در واقع از سرپرستانی بود که در دوران دکتر فرهادی برای سرپرستی این دانشگاه معرفی شده بود.

وی در ادامه افزود: یکی از دایل طولانی شدن دوران سرپرستی وی نیز انتخابات و تغییر وزرا بود و به همین دلیل این پروسه به درازا کشید.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر محمد ملکی به عنوان سرپرست انتخاب شده است، در ادامه اضافه کرد: با آمدن غلامی در صدر وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و تفاوت نوع نگاه این مقام مسئول با وزرای فعلی، سرپرست این دانشگاه تغییر کرد و امیدواریم این تغییر در راستای بهبود شرایط دانشگاه ملایر باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: محمد ملکی، دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه بوعلی سینای همدان است. وی دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت ایران، کارشناسی ارشد مهندسی عمران را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی عمران (DEA) را در مدرسه مرکزی لیون – فرانسه گذرانده و دکتری مهندسی عمران را در سال ۱۳۷۷ از مدرسه مرکزی لیون – فرانسه اخذ کرده است.

این مقام آگاه ادامه داد: ملکی تا کنون انجام ۴ طرح تحقیقاتی، یک مورد ثبت اختراع، تالیف یک جلد کتاب، چاپ ۴۰ مقاله در نشریات معتبر و راهنمایی ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیت دانشگاهی خود دارد.

وی پیش از این به مدت سه سال معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا بوده و همچنین ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا رابه مدت هشت سال بر عهده داشته است.

گفتنی است، بابایی پیش از این مدیریت مالی دانشگاه بوعلی را عهده دار بوده است و مسئولیت انجمن اسلامی اساتید دانشگاه بوعلی نیز از دیگر سمت‌های او بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 19فروردین1397 ، کدخبر: 676765: www.snn.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خوبه ماشاالله توی خبر هم گفته پایان طولانی ریاست...علی برکت الله
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین